Kan iemand mij uitleg geven en verder opweg helpen ?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door ano19, 12 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano19

    ano19 Actief lid

    11 mei 2015
    222
    32
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Kan iemand mij uitleggen hoe de app precies werkt ? Heb alles ingevuld. Geeft hij nou aan dat ik vorige week mijn ei pas heb gehad ? Vorige week ook heel de week positieve ovulatie testen gehad. Vanmorgen eerste die niet positief was. Ik ga vanmiddag op de gebruikelijke tijd weer een ovulatietest doen. Ik heb vrijdag avond steekjes gevoeld. Maar door hsg weet ik niet meer waar ik zit. Had al ongesteld moeten zijn.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Ten eerste lijkt het me stug dat je een hele week positieve ovutesten had. Vaak is de piek maar 1 dag (bij uitzondering 2 of max 3 dagen).

    Ten tweede heb je de testen niet in ff gezet, dus niet alles ingevuld ;). Bovendien ook niet de hele cyclus aan tempen ingevuld, dus lastig te beoordelen zo helaas.


    Aangezien de testen vandaag pas weer negatief zijn, zoals je nu aangeeft, ga ik er vanuit dat je ei vandaag is gesprongen.

    Verder mis ik echt te veel info in je kaartje om er een uitspraak over te kunnen doen nu. Sorry
     
  3. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Ben je pas gaan temperaturen bij positieve testen? En waren ze echt positief? (Donkerder dan het controle streepje?) Dan denk ik dat je te laat bent begonnen met temperaturen, en dat het kaartje van deze maand je niet gaat helpen je eisprong te vinden.
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.579
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Dit dus
     
  5. ano19

    ano19 Actief lid

    11 mei 2015
    222
    32
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt dames, Ik ben inderdaad laat begonnen toen. Maar deze cyclus gelijk begonnen met tempen en ovulatietesten. Dus nu begrijp ik de app beter en krijg ik meer inzicht in mijn cyclus en hoe het werkt.
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina