Kan ik dit als menstruatie beschouwen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Snies, 15 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Graag wil ik jullie advies de reden dat ik het vraag is omdat ik officieel morgen anders clomid weer moet slikken mocht het wel zo zijn.

    Ik heb maandag de gyn gesproken omdat ik zondag bloedverlies had bij het afvegen en het toch leek dat ik een menstruatie kreeg ondanks een langere cyclus dan 35 dagen met clomid. Daarom in overleg met de gyn besproken om nogmaals één ronde met clomid te starten en mocht die ronde weer langer zijn dan de maximale 35 dagen contact op te nemen.

    Maandag een tampon in gedaan, maar na mijn verbazing zat er amper bloed aan. Ik heb ook totaal geen menstruatie krampen.
    Het is zelfs zo licht dat tot de dag vandaag mijn maandverband schoon blijft en niet bij elke plasbeurt bloed te zien is bij het afvegen.
    Normaal gesproken heb ik ook met clomid heftige menstruaties en moet ik dubbele maatregelen treffen om niet door te lekken.

    Ik heb nu alleen vaker last van mijn borsten en wat vaker hoofdpijn, maar zeker ook niet iedere dag.
    Mijn laatste menstruatie was 5 september, ik weet nu niet zo goed of ik morgen toch clomid moet slikken en bij toeval deze ronde minder heftig is of dat dit niet onder de noemer menstruatie valt. Het is ook niet echt alleen bloed, maar meer slijm met een beetje bloed waardoor het roze wordt.

    Ik wil voor de zekerheid morgenochtend toch nog een zwangerschapstest doen, al denk ik niet dat ik zwanger ben.
    Maar wil graag die optie uitgesloten hebben.

    27ste voor het laatst seks gehad ivm beiden ziek geweest dus vaker seks zat er niet in, daarom dat ik nu ook niet echt uit ga van een innestelingsbloeding.
     
  2. Ior

    Ior Niet meer actief

    Ik zou idd eerst even een testje doen en dan even contact opnemen met je gyn. Die weet vast wat te doen. Heel veel succes!!
     
    Snies vindt dit leuk.
  3. Ior

    Ior Niet meer actief

    Wat zei je gyn?
     
  4. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    En hoe was de test?? ;)
     

Deel Deze Pagina