Hallo meiden, Na 4,5 jaar , een mk van een 2ling werden mijn ex en ik December 2010 de trotse ouders van een zoon via kid ( donorzaad) Helaas toen mijn zoontje geboren is voelde mijn ex hem niet als zijn eigen zoon. En na een jaar heb ik de beslissing genomen dat er te veel was gebeurd en dat ik alleen verder ging met mijn zoontje. Mijn wens voor een 2e was er nog altijd heel erg. Al was deze situatie niet ideaal. Ik had alle info nagevraagd en het zaad bleef gereserveerd staan zeiden ze. Helaas deze week kreeg ik het antwoord dat de reservatie niet meer gelde en ik een ander traject in moet. Ik wilde graag voorjaar / zomer 2014 voor een brusje gaan maar dan als BAM. Er is nog genoeg van deze donor zeiden ze me, maar ze kunnen me niet garanderen tot wanneer. Na overleg ook met mijn ouders ( die dit al de hele tijd weten dat ik deze wens heb) heb ik besloten om 7 mei naar de fert arts te gaan en met hem te gaan overleggen wat de opties zijn voor me en wat voor traject ik moet gaan volgen. Dus denkelijk ga ik binnenkort weer de MMM in. Ik ben er helemaal hyper van Allemaal weer heel spannend. EN heel blij met de steun van mijn ouders die voor 100% achter mij staan. Nog meiden die als BAM de MMM in gaan? Groetjes Ook.
Hi Ook, wat ontzettend spannend weer zeg.. En nee ben geen bammer maar wilde toch even reageren.. Ik ga je weer volgen in mei..
Heel dapper meissie! Ik hoop dat het heeeeel erg snel gaat lukken! Wel raar dat je het 'oude' zaad niet mag gebruiken zeg.. Komt dat omdat je ex er ook voor getekend heeft?
Ja omdat het een contract was als koppel. Was wel ff een klap in het gezicht. Dank je wel voor je lieve woorden en heel veel succes in DD!
Kennen elkaar van een ander topic van ZWP maar.......wil je vanaf hier alvast veel succes wensen!! Liefs
Januari had ik een niet zo'n goede uitslag van het uitstrijkje. 8 maart bij gyn geweest in Be ervoor en nu was alles prima gelukkig!!
He Ook! Wat lees ik nu. Spannend hoor!!! En wat fijn dat je ouders je zo steunen! Ik hoop dat er snel een brusje mag komen voor je mooie ventje. Ik ga je volgen!
Ik ben geen BAM dame en wij doen het ook samen maar vind het echt heel goed dat je jouw gevoel volgt! Mensen zeggen weleens dat je een kind samen 'moet' nemen, maar wat is samen.. zie bij jullie, je zoon waren jullie samen bij, en toch is het fout gelopen. Dus volg je gevoel anders heb je later spijt! En zoals je zegt, je hebt gelukkig de steun van jouw ouders, dat is ook gewoon super fijn. Succes en ik hoop dat het snel voor je lukt allemaal.
Wat lief poppetje dank je wel!!! Idd bij mijn zoontje dacht ik ook dat het heel anders zou lopen zolang gevochten maar ja. Ik hoop voor jullie dat het ook heel snel zal lukken. Maar in België komt dat denk ik wel goed! Hou je me op de hoogte? Groetjes Ook
Gisteren kreeg ik het telefoontje dat de reservatie van het zaad geannuleerd is aangezien ik nu alleenstaande ben. 7 mei ga ik naar de arts en eens kijken wat hij zegt. Dit weekend de vragenlijst invullen en dan hopen dat ik bij de psychologe mag komen voor een gesprek. We blijven ervoor vechten!!!
Jeetje wat een voorgeschiedenis heb jij. Dat je er samen zo voor strijd, dat je ex zich dan niet de papa voelt. Lijkt me verschrikkelijk!! Heel dapper dat je de stap neemt om je droom te verwezelijken. Ik hoop van harte dat jullie snel met zijn drieën zijn!!
Wat een lieve reactie meid! Ik zie dat jullie ook al ff bezig zijn Heel veel succes met ivf en hopelijk is het direct raak! Hier daarnet de vragenlijst ingevuld, goh wat is dat moeilijk. Je weet je gevoel en antwoorden wel maar wat willen ze daar van lezen?
Ik ben ook bezig om als BAM moeder te worden Heb eerst een aantal maanden ZI gedaan en nu bezig bij een kliniek, 'goedgekeurd' door de psych en nu binnenkort gesprek over de donorkeuze. Raar eigenlijk dat het niet met hetzelfde zaad kan. Succes met 't hele traject! Staat 't gesprek met de psych al gepland?
Wat toevallig meid jij ook heel veel succes. Het gaat wel met hetzelfde zaag MAAR mijn reservering geld niet meer dus moet het traject anders in. In mijn kliniek moet je eerst een vragenlijst invullen en dan afwachten of je uitgenodigt word voor bij de psychologe. Welke vragen kreeg jij zoal? En waar denk je zelf zoal qua donorkeuze? Groetjes
Hey meis, Wat leuk en knap dat je voor een tweede gaat. Fijn dat je ouders volledig achter je staan. Heel veel succes! Hopelijk krijg je groen licht en is het dan snel raak. Ik ga voor je duimen.
Wat lief Caruli dank je wel! Ja vanaf dat wij elkaar zijn gegaan heb ik telkens gezegd ik ga er straks alleen voor . En dat gevoel is alleen maar sterker geworden. Heb idd heel veel steun aan mijn ouders en mensen om me heen.