kan ik vragen om ingeleid te worden ? en doen ze dat?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mama86Ilse, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama86Ilse

2 aug 2008
    12
    0
    0
    Aanstaande Mama
    Nijmegen/Wijchen
    Ik ben morgen 38 weken zwanger..
    Ik heb een zeer zware zwangerschap met veel gebreken..

Op dit moment voel ik me zo depressief heb overal pijn en ben zo ziek dat ik alles eruit braak wat ik eet of drink..

Het braken komt ook door dat het kindje geen ruimte heeft meer en mijn maag al voor een heel groot deel heeft weggeduwd..

Ik ben 158m en woog voor mijn zwangerschap 37 kg (ja heel weinig maar dit is nou eenmaal zo bij mij , heb geen annorexia of andere eetstoornis) kan alles eten wat ik wou en kom niet aan of val ook niet af)
    Ben nu tijdens mijn zwangerschap 10 kg aangekomen ondanks dat ik heel ziek ben geweest in mijn 1ste 3 maanden zwangerschap

Maar het kindje drukt dus mijn maag weg en tot onder aan het randje van de baarmoederrand(ze kunnen het hoofdje gelijk voelen als ze me toucheren) en bewegen kan de kleine haast iet meer..vandaar dat ik al die pijn heb..
    Dit is wat mij gister in het ziekenhuis is verteld...

Hierdoor alles slaap ik dus al meer al 1 week niet ook niet tussendoor

Dus heb ik gister slaaptabletten meegekregen om te kunnen slapen mischien maar dat is dus ook niet gelukt voel me alleen maar ellendiger en nog meer moe dan hiervoor

Ik moet morgen naar mijn Gyn toe om te overleggen maar ik zou graag willen dat ze de kleine wat eerder gaan halen..

Ik vind het zelf heel egoistisch klinken en ben bang dat de gyn het ook egoistisch vind als ik zou vragen of hij de kleine eerder zou willen halen..

Maar doordat de kleine me zo moe en ziek maakt zou ik het graag willen..
    En voor mijn gevoel denk ik dat het mischien ook beter is voor ons beide..
    Want op dit moment krijgt de kleine ook geen voeding of ze neemt alles van mij af en veel reserve heb ik niet ...

Zou de gyn het willen inleiden of me eerder laten bevallen en op welke manier..?

En klink het niet egoistisch? Durf het eigelijk niet te vragen en weet ook niet hoe ik het zal moeten vragen zonder dat het egoistisch klinkt en of ik alleen aan mezelf denk...

Ik heb wel al 1a2 cm ontsluiting en baarmoeder is verstreken

Liefs ilse

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Ilse,

je mag het altijd vragen, strippen kan niet veel kwaad en wie weet helpt het. Leg gewoon je situatie uit!
    Sterkte en een goede bevalling gewenst!

Mirjam

3. Mama86Ilse

2 aug 2008
    12
    0
    0
    Aanstaande Mama
    Nijmegen/Wijchen
    Ik word mogen om 7.30 ingeleid

Dankje

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Ilse,

veel succes en een goede bevalling gewenst!

Mirjam

Deel Deze Pagina