Hallo, ik heb een hele rare vraag, Ben in februari gestopt met de pil, daarna gewoon ongesteld 2de keer na 31 dagen, daarna elke keer om de 24 dagen, nou ja de laatste paar keer was het echt minimaal, nu heb ik sinds 2 maanden last van zwangerschapsverschijnselen en de laatste maand heel erg, honger, sterke reuk, verstopte neus, last van de benen, borrellen in de buik, grotere tepels met veel bultjes, er komen zelfs druppels melk uit 1 tepel. licht strepje van vagina tot net onder de navel. af en toe steken in de lies en onderrug en heel veel plassen, soms s morgens misselijk en heel veel haaruitval. Deze maand moest ik 6 augustus ongesteld woden maar kwam niet gelijk getest maar negatief, 9 augustus weer getest weer negatief, 10 augustus toch weer ongesteld, tenminste denk ik het is heel slijmerig en bruinig. Kan het zo zijn dat ik toch zwanger ben of is het heel iets anders. Groetjes marlies
Ik zou het niet durven te zeggen, maar ik denk wel dat je een goede kans hebt om zwanger te zijn. Ik zou nog even een weekje wachten en dan 2 verschillende testen doen (uit verschillende winkels, bijv DA en Kruidvat) en dan kijken wat die 2 testen zeggen! Succes in ieder geval!