Stoppen met roken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door veertje, 8 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Hoi Allemaal..

    Ik ga vanavond stoppen met roken,
    Ik ga samen met een vriendin stoppen dus als we het even moeilijk hebben dan hebben we elkaar..
    Ik hoop echt zo dat ik het vol ga houden..

    Ik ga stoppen omdat ik echt heel erg graag gestopt wil zijn voordat ik zwanger ben en mijn vader is in de laatste 2 weken al 2 keer afgevoerd met de ambulance wegens hart problemen.. Nou heeft hij vorige week te horen gekregen dat het mede door het roken komt.. Hij is meteen toen gestopt en nu wil ik ook..
    Ik moet dus gewoon stoppen, die troep komt hier het huis niet meer in..
    Het kan zoveel schade aan brengen aan mezelf en straks aan ons ongeboren kindje..
    Ik heb de laatste paar nachten er zelfs nachtmerries over gehad..

    Dus vanavond voor het slapen gaan rook ik mijn laatste sigaret..Ik zal er heel erg veel moeite mee hebben maar ik moet doorzetten..

    Groetjes Vera
     
  2. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Goedzo met deze instelling kun jij zeker stoppen!!! en als je het even moeilijk heb dan geef je maar een gil!
     
  3. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Geweldig meid!!! Petje af voor jouw, ik wens je superveel sterkte, maar jij gaat t redden, geloof in jezelf!!

    Liefs Angela.
     
  4. Mispoes

    Mispoes Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Wat super goed van je! Als je zo'n instelling blijft houden, dan moet dat goedkomen!!! Succes!
     
  5. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Knap van je! Heel veel succes en sterkte tijdens de moeilijke dagen

    Liefs AN ;)
     
  6. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Succes!!
    't zal in 't begin ff moeilijk zijn,maar je zult merken dat als die troep eenmaal uit je longen is,dat je steeds minder trek hebt!
     
  7. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    super stoer van je .....ik heb toevallig vandaag ook het allan carr boek gehad stoppen met roken ....heel veel succes
    asjuh
     
  8. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
  9. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Sterkte meid; het zal niet makkelijk zijn.
    Maar je weet waar je het voor doet.

    Zet 'm op!!

    Silly
     
  10. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Heel veel succes en sterkte van hier.
    Je kan het !!!!!!!!
     
  11. Duim

    Duim Actief lid

    28 dec 2005
    162
    0
    0
    Groepswerker Jeugdhulpverlening
    Hey Veertje,

    Super dat je stopt met roken! Ben zelf, samen met mijn vriend, een maand geleden gestopt. Het gaat goed. In het begin is het moeilijk, maar na een tijdje mis je het niet eens meer. (Op wat momenten na dan.)
    Heel veel sterkte en succes! En heb je het moeilijk, kun je hier altijd van je af schrijven.
     
  12. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Bedankt allemaal..

    Ik heb gisterenavond om 23.15uur mijn laatste sigaret gerookt..
    Ik begin hem nu toch echt wel te knijpen, maar ik ben aan het werk dus dat is weer een redelijke mooie afleiding..
    Hoe moeilijk het ook is/word ik moet gewoon doorzetten..
    Ik hou jullie op de hoogte..
     
  13. Natas26

    Natas26 Bekend lid

    2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Ha die Veertje,

    Ik heb zondagavond mijn laatste sigaretje genomen....tot nu toe gaat het redelijk eigenlijk. Het is meer de gewoonte die ik mis. Lekker bij de koffie, lekker na het eten enz enz maar als ik 's avonds naar bed ga denk ik trots...... zo weer een dag voorbij zonder die smerige verslaving!

    Hou vol!!! Het gaat je lukken :)
     
  14. Wisti

    Wisti Lid

    22 nov 2005
    45
    0
    0
    Ambtenaar
    Alkmaar
    Ik ben nu 7 maanden gestopt met roken en het is in het begin heel moeilijk maar naar een paar dagen is het ergste al voorbij. Heel veel succes en volhouden hoor....
     
  15. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Ik duim ook voor je!! je gaat het vast wel redden. Ik heb ook zo'n 16 jaar gerookt, en ik ben er nu al meer als anderhalf jaar af!! Het valt in het begin niet mee maar zorg voor veel afleiding. Ik had heel veel baad bij nicotinepleisters.
     
  16. Patrieske

    Patrieske Bekend lid

    9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben gestopt met roken toen ik ondekte dat ik zwanger was. Wat mij heeft gesterkt is dat ik mezelf voorhield dat telkens als ik zou roken, mijn kindje in mijn buik blauw zou aanlopen vanwege zuurstoftekort. Op die manier heb ik geen problemen gehad om te stoppen.
     
  17. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Hallo.

    Ik ben nu sinds woensdag gestopt en ik moet zeggen dat het me echt alles mee valt, ik heb natuurlijk wel moeilijke momenten maar het is niet zo erg als ik het verwacht had..
    Ik ben echt heel erg blij dat ik het doorgezet heb..

    Ik ben zo trots op mezelf..

    Groetjes Vera
     
  18. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Zie je, het gaat al heel goed ! Hartstikke goed van je hoor!! Zoek voldoende afleiding hoor!! dat is heel belangrijk. Hoe gaat het nu trouwens? Je bent er nu een week af toch? Wel doorzetten he! :D
    Gr. Moniekje
     
  19. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Het gaat echt harstikke goed eigenlijk..
    Ik heb wel af en toe zin in een peuk maar voor de rest nergens meer last van..
    Het is echt top..
    Volhouden ga ik het zeker..
     
  20. Sammie

    Sammie Lid

    5 feb 2006
    7
    0
    0
    Goed van je dat je gaat stoppen! Ik wens je hel veel sterkte en succes!
     

Deel Deze Pagina