misschien weet iemand hier hoe dat op te lossen is. Ik kan sinds een paar maanden al niet op google komen. Als ik het adres intik duurt het heel lang en dan krijg ik op een gegeven moment: pagina niet beschikbaar. Het duurt al lang nu en is heel irritant, want het is mijn favoriete zoekmachine. O ja, we hebben al gecheckt of de firewall het blokkeert, maar das niet het geval.
Wat je moet doen is een bestandje genaamd HOSTS legen en alleen LEGEN. Deze computer > C: (of waar de Windows installatie op staat) > Windows > System 32 Daar moet je even CTRL + F drukken om een bestand te zoeken. Vul in "host" (zonder de haakjes natuurlijk) en wacht even tot hij klaar is... ALS HET GOED IS moet er nu een bestandje zonder extentie staan genaamd hosts... OPEN HET BESTAND MET NOTEPAD... WIS ALLES WAT ER STAAT BEHALVE Localhost en sla dan het bestandje onder dezelfde naam weer op... nu doet ie het weer. Dus: Deze computer > C: > Windows > System 32 ZOEK: host OPEN: hosts WIS DE TEKST BEHALVE LOCALHOST OPSLAAN KLAAR. werkt et nog niet, kan je vanuit de prullenbak de bestanden weer terugzetten.