Kapster hier, ineens krullen en wordt met dag erger .

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 3 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    Heb altijd lang stijl haar gehad. Af en toe knip om het kort naar blijft stijl.
    Nu heb ik het vorige maand laten knippen en met de dag komt er steeds meer krul in. Van wat golf naar echt golfslagbad.
    En niet gelijk. Voor en pony niks en stijl, links achter beetje, rechts achter extreem.
    Kan je haar ineens gaan krullen ?? En hoe komt dat dan . Haar was mooi op een lengte maar door de krullen/golven nu ook warboel haha .
    Zie mezelf niet met stijl of krultang aan de slag. Koos voor kort voor het gemak . Al vaker kort gehad, zelfs korter maar dit nooit gehad. Wat kan ik hier aan doen?
    Zal ff foto's toevoegen hoe het was. Daarna en nu.
    Krullen en golvend haar zit niet in de familie haha .
     
  2. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    Dit is het nu. En is nu aan de lucht gedroogd zonder elastiek etc. Gaf eerder elastiek de schuld haha .
     
    Eabeltsje vindt dit leuk.
  3. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    Dit was het. Zie nu ook een lange pluk met slag der in. Ellende begon toen al haha. En nee tis niet zonde. Houdt niet van lang haar maar heb hekel aan kapper. Dus als ik ga 1x per jaar dan meteen veel eraf. Groeit te snel
    Maar komt dit nog goed? Of moet ik terug gaan .
     
  4. Muisje2016

    Muisje2016 Fanatiek lid

    18 jan 2016
    3.013
    5.099
    113
    Ik ben geen kapster maar komt het niet gewoon omdat je haar, nu het geknipt is, minder zwaar is? Dat het daardoor meer de kans krijgt om te golven en het minder naar beneden wordt getrokken zodat het steiler leek?

    Ik vind het er overigens mooi uitzien hoor!
     
    Felice, Novi, Paardenbloem en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.253
    7.820
    113
    Gelderland
    Lijkt me ook dat het komt omdat het korter is.

    Ik heb ooit gelezen dat je haar elke 7 jaar kan veranderen van structuur.
     
  6. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.198
    18.937
    113
    Bij mij is dat ook zo. Hoe korter het is, hoe krullender.
     
    GossipGirlxoxo en Ysabella vinden dit leuk.
  7. Gl0ria

    Gl0ria Niet meer actief

    Door er flinke stuk eraf is je haar minder zwaar en is het meer gaan krullen.

    Ik weet zeker wanneer je je haar luchtiger/in lagen knipt het nog meer gaat krullen.

    Ik vind het wel heel mooi! :)
     
    Nellie4, Paardenbloem en MyMiracle vinden dit leuk.
  8. snoes79

    snoes79 Fanatiek lid

    9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Nou ik herken het wel.
    Vroeger altijd heel stijl haar in allerlei lengtes.
    Nu ik ouder:confused: ben ook ineens slag. Ik noem het altijd onderin achterin, het word er niet mooier op.
    Met name omdat er voorin en opzij de plukken geen slag zit. Als het nat is helemaal krul, kapsters zeggen altijd dat ze de krullen er wel in krijgen.
    Maar bij het opdrogen verdwijnt het altijd.
    Nu alleen maar de haren vast, heb echt een Corona kapsel nu:D
    Het is te lang, uitgroei lijkt net een ombré. En daarbij enorm grijs blijkbaar.
    Tot 18 juni, dan kan ik naar de kapper! Afspraak is gemaakt
     
  9. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.579
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Je haar veranderd elke ca 7 jaar, dus kan maar zo zijn dat krullen/golven gewoin jouw haar gaat worden :)
     
  10. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Wat heb jij een mooi haar! Mennnn jaloers hier zeg!

    .... ik heb een rare haar fetisj denk ik, ik vind mooi gezond lang haar erg aaibaar :|:roflmao:
     
    Nightingale, Dastoch3, Iertje81 en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    Heb het vaker kort naar nog nooit krul of slag gehad. Sterker nog , zo stijl dat krulspelden er nog uit glijden haha
     
    Muisje2016 en Anouk2005 vinden dit leuk.
  12. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    Zie op foto met lang haar een plukje met extreem veel slag. Was me eerder nooit opgevallen . Als ik zo kijk kom dan van mijn kruin af. Heb alopecia en regelmatig kale plekken . Nu al 2 jaar geen uitval meer gelukkig .
    Daar heeft echt jaar lang kale plek gezeten en zie nu dat wat daar terug gegroeid is ook krult . Echt dat ene plukje. Wat ook lichter is op de lang haar foto. Haar is ook veel voller geworden lijkt wel. Dit wordt denk mijn nieuwe normaal. Hoop dat of dan goed gaat krullen of gewoon weer stijl want zo half half is niks haha. Voor is nog korter afgesneden / geknipt. En is super stijl . Laagjes zeg maar

    Mijn haar groeit extreem snel. Over jaar is het weer zolang als op lang haar foto .
     
  13. Vitamientjuh

    Vitamientjuh Fanatiek lid

    3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik weet het antwoord niet op je vraag. Maar wil alleen laten weten dat je haar prachtig is!
     
  14. Golden1213

    Golden1213 Fanatiek lid

    14 apr 2020
    2.439
    1.825
    113
    Je had niet extreem stijl haar toch? En doordat er een stuk af is gaat het meer krullen. Het ziet er in ieder geval mooi en verzorgd uit. Je haarkleur is trouwens ook erg mooi!
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  15. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Ik vind de voor foto niet echt stijl haar te noemen. Dan daarbij veranderd het haar om de 8 jaar ofzo? :D
     
    Ysabella en Paardenbloem vinden dit leuk.
  16. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Ik vind het ook echt niet extreem stijl te noemen op de ‘voor’ foto. Dan heb je mijn haar nog nooit gezien:roflmao:
    Ik vind er niet zo bijzonder veel verschil tussen zitten om eerlijk te zijn. Alleen het effect van iets meer slag doordat het korter en dus lichter is geworden. Wel heel erg mooi hoor, ik zou me er niet druk om maken:)
     
  17. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Wat een waanzinnig mooi haar heb je. :) Ik zou me echt geen zorgen maken om dat beetje krul.
     
    citroenrasp vindt dit leuk.
  18. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.277
    2.177
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Mijn tante had kanker. En na het kaal zijn door de chemo kreeg ze in plaats van stijl haar ineens ook krullen en echt kleine krulletjes. Dus misschien hebben kale plekken en verandering van haar wel echt met elkaar te maken.

    Verder, je haar is echt fantastisch! Dus ik zou me er niet druk om maken.
     
  19. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    Waarschijnlijk had ik niet door dat mijn haar al begon te krullen. Kort knippen heeft alleen erger gemaakt. Was echt altijd stijl en piek haar haha. Wordt ook echt super dik ineens. Was altijd super dun. Weet niet of ik foto heb van vorige kapper bezoek haha.
     
  20. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    Heb alleen deze foto van 2 jaar geleden . Hier zie je wel echt stijl en stuk dunner . Geen foto achterzijde helaas .
     

Deel Deze Pagina