Kattenbak verplaatsen

Discussie in 'De lounge' gestart door miramare, 16 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miramare

    miramare Bekend lid

    1 mrt 2013
    736
    143
    43
    Wij hebben sinds 2 weken een poes. Uit het asiel, 5 jaar is ze.
    We hebben de kattenbak neergezet bij de keuken en ze doet daar prima haar behoeftes. Maar de plek blijkt toch niet handig. Kan ik de kattenbak zomaar verplaatsen binnen in dezelfde ruimte? Het gaat om een metertje of 5.

    en we willen haar boven op onze slaapkamer zetten als er een keer een feestje is. Kan ik dan de kattenbak van beneden dan even boven zetten? Snappen katten als ik de bak savonds weer terug zet dat hij daar weer staat?
    Of zal in de bak laten staan en er eentje boven neerzetten extra? ( alleen voor het feest dan)

    Ik wil ze graag beneden houden verder.
     
  2. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Ik verschuif de bak regelmatig.. let er wel op dat deze niet in de buurt staat van eten of drinken
     
  3. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    kan hoor

    en als je hem naar boven verplaatst zou ik de kat er even opzetten, dan weet ie waar de bak is

    je kan ook een afwasteil met kranten en grit vullen
     
  4. miramare

    miramare Bekend lid

    1 mrt 2013
    736
    143
    43
    Ze kijkt dan niet de kamer in maar richting keuken.
     
  5. miramare

    miramare Bekend lid

    1 mrt 2013
    736
    143
    43
    De kattenbak staat dan richting de buitendeur, dan kunnen we de deur op een haakje zetten, komt er gelijk frisse lucht binnen
     
  6. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Ja hoor kan prima :) als je de bak hebt verplaatst kun je de kat ook gelijk even ervoor zetten om te laten zien: joh kijk eens, hier staat ie nu.
     
  7. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.446
    7.290
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik verplaats de bak regelmatig als we bijv. kinderen op bezoek hebben ofzo want daar houdt hij niet van. En laatst kwamen er keverjagers bij ons dus moest hij een paar uur op het balkon met bak en alles. Zo lang zijn eten en drinken en niet pal naast staat is het goed :) mijn kat heb ik het nooit hoeven laten zien (hij volgt mij sowieso toch overal dus had het allang gezien), ik denk dat ze het ook wel ruiken.
     

Deel Deze Pagina