Keizersnede Maasstad ziekenhuis of Ikazia

Discussie in 'De bevalling' gestart door Leeuwtje1234, 15 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwtje1234

    15 mrt 2022
    6
    0
    1
    Vrouw
    Beste lezers,

    Tijdens mijn 20 weken echo is gezien dat mijn placenta volledig over de baarmoedermond ligt en ik ben al gewaarschuwd dat het waarschijnlijk een keizersnede zal worden. Nu is er natuurlijk een kans dat de placenta nog enigszins mee omhoog trekt, maar ik kan het niet van me afzetten en wil mezelf goed voorbereiden.

    Nu zal ik hoe dan ook bevallen in het ziekenhuis (vanwege veel bloedverlies na bevallen eerste keer). De eerste keer ben ik bevallen in het Ikazia door middel van een inleiding en ongeacht de horror bevalling heb ik het personeel van het Ikazia als zeer vriendelijk en adequaat ervaren.

    Ik las op de website dat bij het Ikazia dat er geen huid op huid met de moeder mogelijk is na een keizersnede, maar dat dit nu wel kan bij het Maasstad.

    Zijn er toevallig moeders die ervaring hebben met een keizersnede in het Ikazia ziekenhuis of het Maasstad ziekenhuis?
     
  2. Ikazia

    Ikazia Nieuw lid

    15 aug 2022
    1
    0
    0
    In Ikazia stimuleren we juist huid op huid contact, zo snel mogelijk na de bevalling. Ook bij een keizersnede. Mocht u hier nog vragen over hebben dan kunt u altijd even contact opnemen met onze collega's van het Moeder en Kind Centrum (MKC)
     

Deel Deze Pagina