even van me af schrijven!

Discussion in 'De lounge' started by denicepino1, Nov 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik word er serieus gek van !!!

mijn vriend is echt gek ! ik ben pis link op hem.
    Zijn neef die heeft stoelen nodig voor zn verjaardag.. en wie belt hij op me vriend ! ok wij hebben boven klapstoelen staan.

Maar nu sneeuwt het buiten en nog hard ook !!!! En wij hebben de winterbanden er nog niet op zitten !! ( is druk druk druk met de winterbanden hier in de garages ... )
    en nu moet mijn vriend dus met ONZE auto met zomerbanden door de sneeuw heen en er leg dus al ruim 5 cm! en precies op de wegen hier word niet gestrooit. moet hij dus die kant op rijden met een achterbak vol met stoelen naar zijn neef toe rijden.

HIJ IS GEK!!!

ben ik nu zo een zeur dat ik zeg tegen hem van laat je neef het zelf op halen hij wil die stoelen toch hebben he ???
    vraagt hij nog waarom ik nu zo pissig hier op de bank zit ook !!
    en we zijn vanmiddag daar nog geweest in plaats dat die lul het nu toen al gevraagt was ( hadden we ze mee genomen ) je weettoch wel op je verjaardag hoeveel personen je uitgenodigt hebt he en als je weet je hebt alleen een 2 twee zits banken dat je plaats te kort komt met 25 personen he.

WHAAAAAAA word gek MANNEN >>> grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2. willet

willet Fanatiek lid

Nov 2, 2009
    1,149
    0
    0
    whaha, gooi het er maar uit!! :D
    ik zou inderdaad ook die gozer het zelf op komen laten halen..
    maar goed, wel heeeel lief van je vriend dat ie ze gaat brengen.
    als je vriend nu nog eens wat nodig heeft zal die neef deze goede actie hopelijk onthouden :), om er maar iets positiefs van te maken.
    laat hem maar heel voorzichtig doen!

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Hoe ver moet ie rijden dan?

Btw. zo'n drama is het nou ook weer niet zonder winterbanden hoor, 10 jaar geleden wist bijna niemand dat die dingen bestonden ;)

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Zou me er niet te druk om maken, meid, als hij rustig rijdt zal er vast niet zoveel aan de hand zijn.

Snap je wel hoor, mijn man staat nu ook in de file opweg naar huis en is natuurlijk niet zo'n fijn idee. Maar zal vast wel goedkomen, denk zomaar dat bijna niemand de winterbanden er nog onder heeft ;)

5. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Hij mocht ze van mij best lenen, maar dan kwam hij ze maar lekker zelf ophalen.

6. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ja hoop dat hij snel en zonder deuken en ongelukken zo weer thuis is...

het lieve komt altijd eigenlijk van mijn vriend alleen af. want hebben wij iets nodig van mijn neef... gebeurt dat eigenlijk niet. dan moeten we het eigenlijk altijd zelf maar zien te regelen...

niet eerlijk maar me vriend is dan ook wel een goedsul met zoiets springt altijd op als er iets gedaan moet worden bij zijn familie.

vanmiddag wilde hij ook al zijn oma gaan halen( toen wij daar waren geweest en het begon te sneeuwen) om haar naar mijn neef te brengen in de sneeuw ( heel lief natuurlijk) maar haar dochter en moeder dus van mijn vriend zijn neef die ging ook die middag... dan denk ik weer van kan die haar niet mee nemen dan die kant op ??

ik ben niet egoistisch ofzo ik doe graag dingen voor familie. maar wij zijn eigelijk altijd de gene die alles maar moeten pikken en nemen en regelen van iedereen, ze bellen nooit iemand anders.

7. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    pff dus ik ben niet de enigste die denkt van doe lekker ff zelf halen als je ze nodig heb :)

8. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    hij moet van ene kant van kerkrade naar andere kant van kerkrade rijden. allemaal over wegen waar niet gestrooit word eigenlijk.. worden hier op het moment alleen nog maar de snelwegen gestrooit.
    dus die is denk wel kwartier/20 minuten bezig om die kant op te rijden en dan weer terug. na de stoelen naar boven te hebben gebracht... flatje..

9. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ik denk: haal even adem... je windt je echt enorm op

10. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    haha zo kon ik ook reageren alleen dat was ik zwanger........

11. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik ben ongesteld.. :D hihi

12. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Ben het wel met je eens dat het een beetje raar is dat hij de stoelen moet komen brengen hoor! Zou het niet eens durven vragen als ik ze nodig zou hebben :S Helaas gebeurt dit bij mijn schoonfamilie ook vaak zo, dus snap je heel goed. Maar over die sneeuw zou ik me niet zoveel zorgen proberen te maken ;)

13. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    ik ben net ook nog de deur uit geweest en er ligt echt een pak sneeuw vond t wel spannend maar iedereen reed hooguit 30 a 40 km en ik heb wel winterbanden maar ik voelde m best slippen.......ik denk dat je mannen toch niet tegen houd die denken oooh dat doe ik wel ff ik zit nu ook te wachten tot de mijne thuis komt van zn werk zonder winterbanden heb m al gebeld kijk uit zegt ie ja schattt ik zeg ja nu echt t is spek glad

14. vive2

vive2 Fanatiek lid

Tja, een beetje vertrouwen in de rijkunsten van je vriend hé ;) Ik zou het zelf ook niet zo erg vinden eigenlijk, vrienden doen dit soort dingen nu eenmaal en daar komt bij dat jouw vriend mss nog ff blijft kletsen omdat ie dat gezellig vindt. Het klinkt mij niet onbekend; vriendendiensten onder mannen zijn nu eenmaal wat practischer dan bij vrouwen volgens mij.

15. Lara11

Lara11 Niet meer actief

onderschat nooit je hormonen...:D

Share This Page