Kenmerken verkleving eierstok

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaenMini, 27 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaenMini

    MamaenMini Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.647
    75
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik zit met een vraag, en zat wat te kijken op Google maar word er niet wijs uit.

    Door een langdurige chlamydia besmetting, vrees ik zelf voor een verstopte/verkleefde eileider. Maar ik zocht op symptomen en kan dus echt weinig vinden. Ik moet de dokter bellen als ik ongesteld ben om dan een hsg te plannen. Dus ik zit daar nu op te wachten.

    Maar goed nu dus mijn vraag, als je baarmoederslijmvlies afstoot zie je dan ook stukjes in je bloed? Of is dat juist een teken dat het om het eitje gaat? Ik vraag me dit best wel af, en misschien een gekke vraag hoor maar het houd me erg bezig. Dus misschien meiden met ervaringen?

    Ik word nog steeds regelmatig ongesteld maar dit blijkt dus niks te zeggen.
     
  2. novaa

    novaa Fanatiek lid

    28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    NULL
    NULL
    Van een verkleving hoef je helemaal niets te merken. Het kan hooguit wat extra pijn veroorzaken tijdens je menstruatie.

    Ik zou de hsg afwachten, hopelijk is alles gewoon in orde bij je. Succes!
     
  3. Hilly1980

    Hilly1980 VIP lid

    23 jun 2014
    7.299
    3
    38
    Mijn beide eileiders bleken ernstig verkleefd, maar ik had nul komma niks aan symptomen. En in die tijd had ik ook altijd zware menstruaties met stolsels, maar dat kon dus niet van een eitje zijn. Mijn eileiders waren zo verkleefd dat ze niet doorgankelijk waren.
     

Deel Deze Pagina