Na bijna afkickverschijnselen te krijgen, kom ik ook weer even om het hoekje kijken... Is er iemand nu aan het spelen? Anders kijk ik even naar wat ik allemaal gemist heb... En dat zijn er geloof ik wel een aantal
ja bij mij is hij ook zo klein maar als je rechtsonderin je scherm ipv 100% , 150% doet is het groter. heb al veel dingen, heb de pijp in de kelder geplaatst, het snoer aan de toiletpot verder weet ik het even niet.
In de kelder? Daar ben ik nog niet geweest. Ben wel enorm de weg kwijt in het huis. Heb ook veel spulletjes verzameld. Heb al het eea met de hamer kunnen doen en heb zo straks met een stukje kaas een muisje gevangen. Ook is er een luik onder de trap geopend, maar ik kan er nog niets mee.
Ik heb ook wel wat dingen gevonden maar nog geen hamer. En bedoel je met de kelder de ruimte onder de trap? Die deur heb ik al wel open alleen kan ik er nog niet in. Misschien op zoek naar iets dat licht geeft.
Acire, net nadat ik het getypt had bedacht ik me ineens dat het wel makkelijk was om het scherm te vergroten. Dat scheelt wel veel idd.
ik kan er wel in, geen idee wat je daarvoor nodig hebt? ik heb zeep/wijnglas/muis/wheelcog/lucifers/gif/ronde sleutel 2/vork/tafelpoot/hamer/3messen/schroevendraaier en een blue fuse(geen idee wat het precies is) hebben jullie nog andere dingen gevonden?
chain, glas, vork, pijp, wheel cog, schroevendraaier, muisje, hamer, 3 messen, fuse, luciferdoosje, tafelpoot... Hoe ben je in de kelder gekomen dan?
met een zilveren sleuten en dan op het luik klikken. heb nu ook het met gebruikt op een soort kastje aan de muur en heb daar een blue gem vandaan
Zo, ik loop even achter, vriendin belde. Maar hoe kom je in de kelder? EDIT: ik heb de zilveren sleutel gebruikt en kan nu het luik openen en ben nu in de kelder.