kerstpakketje voor oppas oma

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door binnabinna, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

    binnabinna VIP lid

    19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik wil een kerst paketje maken voor me moeder die past 1 keer in de week op.
    maar wat zal ik er in doen.
    heeft iemand leuke iedee
     
  2. Terra

    Terra Bekend lid

    22 dec 2008
    668
    0
    0
    Medewerker gehandicaptenzorg
    gelderland
    hee dat lijkt mij ook leuk om te doen!
    mijn schoonmoeder gaat vanaf volgend jaar ook oppassen op mijn mannetje.

    tsja wat doe je erin..?
     
  3. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    een dagje uit bon ?

    wijn/bier
    badzeep
    chips/pinda's
    koekjes/chocolade?
     
  4. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Wil dit ook doen, maar moeilijk wat je erin doet, misschien het tijdschrift OOK is voor grootouders, of een luchtje, foto van de kleine en de dingen hierboven zijn ook leuk...
     
  5. Chantal79

    Chantal79 Actief lid

    20 aug 2007
    344
    0
    0
    Vlak voordat mijn moeder ging oppassen had ik een oppaspakker gemaakt; hydrofielluiers, Slabbetje met leuke tekst, knuffel voor in zijn bed, thermometer, speelgoedje, speentje etc etc.
    Als je het voor kerst geeft is het misschien wel zo leuk om er ook iets voor je schoonmoeder zelf in te doen.

    Voor binna binna:
    Tekening door je kleine gemaakt, of een eigen gemaakte kerstbal ofzo met hand/voetafdruk of kleine lekker laten krassen met vilstiften.

    weet niet of je moeder toevallig pandora heeft, bij ons inde buurt kan je een pandorabedel laten maken met foto erin. Officieel geen echte pandora bedel, maar erg leuk!

    zelfgemaakt fotoboekje van afgelopen jaar, of verjaardagskalender met eigen foto's.

    Mijn ideetjes hebben allemaal te maken met je kleine, maar ik merk bij mijn ouders dat dat de mooiste cadeaus zijn!

    Succes, ben benieuwd wat het gaat worden.
    Vindt het ook een leuk idee, denk dat ook een klein pakketje ga maken!
     
  6. Zomerbloem

    Zomerbloem Niet meer actief

    Mijn ouders passen 2 dagen per week op en heb ook een kerstpakketje voor ze gemaakt.
    Er zit een 'sprookjes'foto is van onze dochter, een setje glazen onderzetters waar je een foto in kunt stoppen (4 onderzetters), daar zitten 2 foto`s in van onze dochter alleen, 1 van mij en dochter en 1 van mij en m`n vriend.
    Verder nog een klein doosje bonbons, een doosje ferrero rocher en een doos merci, een fles bessenlikeur en een magnumfles van heineken en een cadeausetje van Niveau in mannen en vrouwenvariant.
     
  7. binnabinna

    binnabinna VIP lid

    19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    o leuke idee


    we hebben voor als cadeautje onder de kert boom een pakje kaarten met foto. maar mischien doe ik hem wel in het paketje. en dan watn anders onder de boom

    en had ook al lekker chocolaatjes gekocht en doe denk een wijntje en een paar biertjes er in en dan nog even wat bedenken
     
  8. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Misschien nog een leuk boekje erbij? Zodat oma voor kan lezen als Silver daar is.
     
  9. binnabinna

    binnabinna VIP lid

    19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @linda dat is ook leuk.
     
  10. Pris

    Pris Fanatiek lid

    Ik heb dit vorig jaar ook gedaan, ze vond t erg leuk!!!


    had een grrot pakket gemaakt waar ook een Dinerbon voor 2 pers. van haar favo restaurant in zat.
     
  11. sweetamber

    sweetamber Fanatiek lid

    6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Wow, wat een leuk idee, dat ga ik ook doen.
    Heb het nog niet druk genoeg deze periode, maar dit wil ik zeker nog even regelen.
    Wordt nu al blij van binnen als ik denk aan hoe mijn moeder zal reageren.
     

Deel Deze Pagina