Kersvers Mama Topic 2

Discussie in 'De mama's' gestart door nmv, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
  2. maggie100

    maggie100 Fanatiek lid

    12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben al heel wat afgekletst zeg! Hihi

    Zometeen Sinterklaas en m'n verjaardag vieren. Maar ik heb totaal geen zin. Chloë is erg tegendraads en ik ben ook niet in m'n beste humeur. 😅 het is met m'n schoonfamilie wordt vast gezellig. Hopelijk wordt Kyan zo wakker want die ligt nog heerlijk te slapen (wil ik ook wel😉)
     
  3. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Wat een mijlpaal!!!! Deel 2 :D!!!!

    Succes Anouk en ook heel veel plezier.

    Wij zijn even naar den haag geweest. Katoen gekocht om te gaan haken, maar snap er echt geen drol van :). Goed verwent door Sietse, hij heeft de wol gekocht en twee leuke vesten bij de Sting vandaan :). Femke was echt niet in d'r hum. Huilen, zelfs krijsen. Kwamen we thuis, had ze een zure tandenluier en lagen d'r billetjes helemaal open :(. Had ze wel al ingesmeerd met zinkolie, maar dat was helaas niet voldoende. Nu ligt ze lekker te slapen. Zijn we dus in den haag, begint het een partij hard te regenen!!!!! :$. Wat een takkeweer :D. Nu op de bank met een kop thee en m&m's :D.
     
  4. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Succes Maggie... Hopelijk valt het mee en heb je toch een leuke middag :).
     
  5. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Jeeh gevonden! Deel 2. Wat een mijlpaal idd.

    Leuk siertje den haag. Hahha succes met haken. Ik heb er geen geduld voor. En mn handen verkrampen;).

    Anouk goed aangekomen? Ik heb nog naar je gezwaaid.

    Maggie hopelijk toch een leuke middag/avond.
     
  6. maggie100

    maggie100 Fanatiek lid

    12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk siertje! Ik zie altijd mooie dingen voorbij komen. Misschien moet ik het ook eens proberen maar ik denk niet dat ik er geduld voor heb 😅 hoe is het verder met Femke?

    En steenbokje hoe gaat het met het lopen? Heeft ze het nu helemaal ontdekt? Was een leuke foto op fb

    Anouk: preston pallace vind ik zelf wel erg leuk! En inderdaad is hier dichtbij. 15 minuutjes met de auto

    Pfff ik ben gesloopt! Het was opzich wel een gezellige middag maar jammer genoeg hangt er toch altijd iets een rare sfeer door alles wat er is en nu gebeurt. Kids zijn flink verwend! Ze krijgen cadeaus van ons, opa & oma en oom & tante. En volgende week weer 😳 opa& oma, 2x oom & tante en wij hebben nog iets kleins ..... Volgend jaar toch maar even kijken hoe we dat anders kunnen doen. Het is wel echt veel. Maar ik wil wel gewoon kunnen geven wat ik en ml willen 😁 .... Aan mijn kant (volgende week) zijn het hier in nl de enige kids dus ze vinden dat leuk om cadeaus te geven. Vandaag is er nog ons nichtje. Misschien kunnen we afspreken dat we alleen voor eigen kids cadeaus kopen scheelt in ieder geval iets ook in kosten 😅
     
  7. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    @haken: manlief heeft er ook weinig vertrouwen in hahaha! Ik heb af en toe een creatieve uitspatting of hele grote plannen, maar komt vaak niks van terecht of ik maak het niet af :). Maar wil nu graag kleine diertjes gaan haken en zo een mobiel voor m'n broertje maken voor hun kleine straks.

    @maggie: met Femke gaat het gelukkig steeds beter. Eet ook weer wat beter. Is nog niet zoals het was, maar we gaan de goede kant op. Alleen heeft ze nu weer zure luiers m daardoor d'r billen tot bloedens toe open :(. Zo zielig altijd!!! Vanaf weer, na het slapen poepluier, nog geen tien minuten later weer een! Tja, zo kan het natuurlijk niet genezen...
    Ze loopt trouwens als een malle hahahah! Komt van alles lopend naar je toe brengen of banjert de hele woonkamer door :D. Zo schattig om te zien.
    Pffff.... Klinkt als een drukke dag voor zowel de kids als voor jou :). Wel leuk dat ze zo verwent zijn. Wij hebben er bewust voor gekozen om geen Sinterklaas te vieren nog. Femke is net jarig geweest, kon dat allemaal al niet helemaal behappen die dag, laat staan nu ook nog eens zo iets met sinterklaas. Ze snapt het toch nog niet, dus volgend jaar maar een poging wagen ;).

    @hier: ging toch bijna van m'n stokkie vanmiddag :$. Veel te weinig gegeten dus helemaal flauw :). Ook een beetje zenuwachtig voor morgen. Kwart over zes gaat de wekker, en dan rond zeven uur, kwart over zeven weg. Moet om kwart voor acht in Delft zijn. Maar eerst Femke nog eten geven en hou niet van haasten dus iets wat vroeg eruit :D.

    Nou, dames, zal ff offline zijn, geen idee hoe ik me morgen voel, maar zodra ik in de mood ben zal ik ff een berichtje achter laten :).
     
  8. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Siertje heel erg veel succes morgen. Ik zal voor je duimen!!
     
  9. steenbokje

    steenbokje Fanatiek lid

    24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Siertje heel veel succes morgen .

    Maggie ze oefent af en toe een beetje echt heel schattig, alleen maakte me toch een smakkerd een paar uur geleden. Met haar gezicht tegen de rand van de kast op. Echt zo hard mijn maag draait er nog van. Was meteen dik en blauw. Heb er gelijk een dikke laag arnica op gedaan. Arm meisje :(
     
  10. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Dank lieve meiden! Daar gaan we dan...
     
  11. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ben ik te laat? Veel succes/sterkte vandaag! :)
     
  12. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Benieuwd hoe het is gegaan siertje?

    Anouk, hoe was/is preston palace?

    Nog 2 van de 5 dagen te gaan! Ben moee. Erg pittig weekend met 3 lange diensten.
     
  13. maggie100

    maggie100 Fanatiek lid

    12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes siertje!

    Teske nog even volhouden en dan je klaar! Pittig hoor!
     
  14. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Nou, alles is goed gegaan en reuze meegevallen. Als het goed gaat ben ik over twee weken weer redelijk op de been. Nu eerst nog kunnen plassen en dan mag ik naar huis.
     
  15. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Fijn siertje!
    Dat zou mooi zijn als je met 2 weken weer redelijk op de been bent.
    Haha komende twee weken mooi de tijd om het haken te leren;)!

    Zo ik ga weer aan het werk. Mis mn kleine mannetje! Zie hem vandaag alleen slapend in zn bedje!
     
  16. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Al geplast? :p
    Fijn dat het goed is gegaan, heb je er ook pijn van of valt dat mee?

    @Teske, succes nog even!
     
  17. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hahahah!!! Gelukkig wel :p. Was rond een uur thuis. Net even een heerlijk tikkie gedaan. Wel wat pijn, maar das natuurlijk niet zo raar. En koude voeten, ondanks m'n sloffen met schaap :(.
     
  18. maggie100

    maggie100 Fanatiek lid

    12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het goed is gegaan siertje! Lekker laten verwennen 😉
     
  19. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Fijn Siertje!

    Ik ben op zoek naar een leuke outfit voor kerst voor mijn dochter, maar kan niets leuks vinden... Ik wil graag een rokje of jurkje, maar alles wat ik tegen kom, vind ik veel te truttig! Pfff, jullie nog goede ideeën?
     
  20. anouk79

    anouk79 Fanatiek lid

    13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @siertje, fijn dat het goed is gegaan, en wat een meevaller zeg dat je lekker korter hoeft te revalideren.

    @nmv, een stoer spijkerrokje (Hema)met een glittermaillot? (Heb voor Lenthe een zilveren glittermaillot gekocht van name it) of ik weet niet of jullie Ter stal in de buurt hebben? Die hebben stoere jurkjes.
    En ik weet niet wat je uit wil geven maat Z8 heeft ook stoere jurkjes.

    @steenbokje, oeh ze heeft zo te horen een flinke smak gemaakt. Hopelijk niet teveel last?

    @teske, nog even doorzetten. Dan heb je weer een weekje vrij toch?

    Nou preston was erg gezellig. We hebben gebowled en gepooled en lekker gegeten. Verder de hele avond bij het haardvuur gezeten heerlijk. Na jaren weer eens baileys op. Mhhh erg lekker (drink eigenlijk nooit alcohol :x)
    Maar ik moet zeggen dat het deze keer leuk was maar denk dat ik niet nog een keer hoef.
     

Deel Deze Pagina