Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Je begint het echt al te zien!! Leuk!!

    Ik moet eerlijk toegeven dat ik het nu veeeeeeel spannender vind dan de 1e keer... Is dat normaal?
     
  2. anouk79

    anouk79 Fanatiek lid

    13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Mooi siertje!!!
    Kids op bed eindelijk......
    Zo maar aan de strijk ;)
     
  3. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Mooi Siertje.

    nmv lijkt me ook spannender hoor! Een tweede. Je weet nu waarvoor je het doet.
    Hier wachten we nog even geduldig.
     
  4. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Oké oké ik kan het niet voor me houden. Ik vind voor een tweede gaan ook heel spannend nmv;)!
    Out of the blue zijn wij deze week ook aan het klussen geslagen. En laat ik nou net ronde deze tijd mijn eisprong hebben....

    Nu maar hopen dat er niemand die ik ken mee leest;)!
     
  5. steenbokje

    steenbokje Fanatiek lid

    24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Siertje je ziet het nu al veel duidelijker hè.
    Je hebt wat losgemaakt hier zie ik haha babyvirus in town;)
     
  6. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Haha! Wanneer is je NOD? Misschien kunnen we samen op het wachtbankje gaan zitten... ;)
     
  7. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ik geloof over 2 weken. Denk nu eisprong. En jij??
     
  8. anouk79

    anouk79 Fanatiek lid

    13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    O jee maggie lees je dat....zitten we hier dadelijk tussen een baby boom :D:p
    Blij dat ik niet de enige ben met al 2 kids hihi.

    Maar wel leuk hoor jullie allemaal!!!! Ben benieuwd.
     
  9. maggie100

    maggie100 Fanatiek lid

    12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk siertje! Je begint het al echt te zien!

    Inderdaad straks flinke baby boom! Leuk! Bij m'n werk in onderbouw team ook al 3 collega's zwanger. zooo spannende periode die zwangerschap en alle voorbereidingen. Straks begint het hier ook weer te kriebelen 😅 hier blijft het toch echt bij 2 (in ieder geval voor nu hihi).

    En die spanning nmv had ik ook hoor! Je beseft nu denk ik meer wat een geluk je mag hebben als alles goed gaat en de kleine gezond is.

    Kyan had een goede dag vandaag bij de opvang! Gelukkig! Het was z'n laatste dag bij de baby's vanaf volgende officieel bij de dreumesgroep. Mag hij meteen Sinterklaas vieren. Had ik toch helemaal niets voor de leidsters en kids 😳 door toestanden erbij geschoten. Nu geef ik de leidsters volgende week wel wat (iemand leuk idee????) maar is het ook nodig om voor de kinderen wat te dien? Die kids komt hij in andere groep steeds weer tegen.
     
  10. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Wat leuk Teske!!!! Hahaha!

    @nmv: ik vond het deze keer ook zo vele malen spannender als bij Femke. Toen gingen we er redelijk bleu in zeg maar. Je weet nu echt wel waar je, weer, aan gaat beginnen ;)

    @hier: vandaag 12 weken!!!! Feestje!!!! En om dat te vieren, is Femke gaan lopen :$!!!! Man wat ben ik trots :D. Sietse en ik gingen vanavond helemaal uit ons plaat, ons kleine meisje loopt!!!

    @maggie: phoe, lastig iets voor de leidsters. Kids zou ik zelf niet dien als je ze gewoon blijft zien. Maar blijf je de leidsters dan ook niet zien? Misschien een chocoladeletter? Chocolade telegram? Plantje? Zou het echt niet weten :)
     
  11. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Wat een knappe kindjes hebben jullie zeg. Al die losse stapjes. Hier is het nog niet zo ver. Wel gaat het lopen steeds beter aan twee vingers. Maar denk dat hij nog even veilig aan mama's hand blijft oefenen.

    12 weken alweer siertje. Dat is in mijn beleving echt heel erg snel gegaan zeg!!

    Hoe is jullie nacht gegaan? Thijn stond om 06.00 al in zn bedje te springen. Gelukkig speen en zn doek en hij slaapt weer.
    Ik heb een verwend kind, slaapt altijd met en een speen en een doek en zn aapie;)!
     
  12. anouk79

    anouk79 Fanatiek lid

    13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hier ook teske. Speen, speendoek en konijn.
    En wess loopt ook nog niet hoor. Hij kan los staan en soms aan 1 hand lopen maat dat was het dan.
    Lenthe liep ook pas met 16 maanden.
    Gelukkig is alles tussen 8 en 18 maanden normaal hihi.

    @siertje. Gaat idd snel 12 weken alweer.
     
  13. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hier slaapt ze met woezel aan d'r speen, Nijntje, konijn en schaap hahahah!!!! Maar woezel en Nijntje zijn favoriet ;). Ze heeft gelukkig een stuk minder gehoest vannacht (bijna niet, Sietse en ik zijn er niet eens wakker van geworden :D). Om half 7 was ze "wakker" maar om half 8 echt. Nu lekker in de badjas in huis rommelen. Ga zo d'r sokken uit doen, dat loopt wat makkelijker :D.
    Naar mijn idee is het juist heel langzaam gegaan, maar als ik me bedenk dat het eerste trimester al weer om is, klinkt het al weer snel! Zou wat zijn, in januari drie zwangere vrouwen tijdens de date ;).

    Fijne dag vandaag. Iemand nog wat leuks op het programma? Hier rust ivm het knietje die de eindatreep al ziet en er klaar mee is :).
     
  14. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ik moet het hele weekend werken.
    Vandaag van 16.00-22.30
    Morgen 14.00-22.30
    Zondag 10.00-18.00
    Maandag 13.00-20.30
    Dinsdag 13.00-20.30

    En dan weer 5 dagen lekker vrij. En vanaf dan de weekenden wat rustiger. Dit weekend plus de maandag en dinsdag is echt nog even doorbijten. Pfff.
     
  15. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Phoe! Heftig weekendje werken teske! Vind sowieso vijf dagen achter elkaar pittig! Succes de komende dagen :).

    Ik morgen bog werken van 9 tot 17 en dan de komende zes tot tien weken thuis :D
     
  16. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik denk over anderhalve week... Ehm, ff tellen... ;)
    Als ik ga rekenen, kom ik uit op 8 dec! Als ik niet kan wachten tot ik ongesteld word en wil gaan testen, doe ik dat denk ik een dag eerder. (Op zondag is mijn man ook thuis, vind ik wel net zo leuk!)

    @Siertje, leuk filmpje! Ze kijkt er ook zo trots bij!

    @'verwend' kind, hier ook 1 met speen en knuffelbeer. Anders gaat ze ook niet slapen!
     
  17. steenbokje

    steenbokje Fanatiek lid

    24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik heb gisteren mijn eisprong gehad tenminste denk ik want heb hem weer gevoeld. Alleen ik doe er niks mee :p

    Hier ook met speen en tutti konijn.

    Echt leuk filmpje siertje! Heb hem zelfs aan mijn schoonouders laten zien haha.
     
  18. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Jij hebt dan over 2 weken geen NOD, maar een OD! :p
     
  19. anouk79

    anouk79 Fanatiek lid

    13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Sterker nog....ik heb nu mijn od :D:p

    Lange dag werken vandaag. Tot 21.00u en dan morgen van 9.30 tot 17.00u en daarna nog Balansen :(
    Zondag personeelsuitje. We gaan naar preston palace. Inclusief overnachting.
    Moet zeggen. Dat ik er wel tegenop zie. Ik heb aangeboden te rijden (2uur) en ik heb daar al zo'n hekel aan. En dan ook nog eens met overnachting. En ik ben ook nog eens enorm verkouden inclusief een ongi.
    Bah dus
     
  20. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Gefeliciteerd! Hahaha! :p
     

Deel Deze Pagina