Kiekeboe

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Peetje78, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peetje78

Peetje78 Nieuw lid

8 aug 2008
    1
    0
    0
    Hi meiden,

Ik ben Petra, 30 jaar, 4 jaar getrouwd en zoals een boel anderen net gestopt met de pil. Nog niet officieel begonnen met klussen want manlief wil eerst de verdieping waar de kinderkamer opkomt opknappen. Schattig he...Dacht dat alleen vrouwen nesteldrang hadden. Tevens ook een nadeel want hij wilt perse niet klussen voordat deze verdieping klaar is :cry: . Maar goed, we klussen een beetje om de vruchtbare dagen heen. Al heb ik volgens mij nog geen vruchtbare dagen gehad.

Ben dus 25 juli gestopt met de pil en 28 juli mijn laatste pilongestelheid gehad. Sinds net heb ik wel wat bloed verloren maar dat zal wel met het ontpillen te maken hebben. Al had ik wel een super onregelmatige cyclus vroeger dat is een van de redenen waarom ik uberhaupt aan de pil ben gegaan (dat was 16 jaar geleden dus bijzonder lang).

Lees natuurlijk al een tijdje mee en vind het onwijs leuk om jullie verhalen te lezen en lijkt me nog leuker om nu ook actief mee te kunnen kletsen.

2. beebee

beebee Actief lid

6 jul 2008
    119
    0
    0
    hay peetje

welkom. ben ook al langer aan t rond lezen hier en heb me net maar eens even netjes voorgesteld. ik ben begin juni gestopt met de pil, mn cyclus is nog wat onregelmatig maar wil niet wachten tot dit anders is. we zien het wel zeg ik maar. wel spannend allemaal he!

bij mij heeft t wel ff geduurt voordat die kinderwens er eindelijk was/is. dacht eigenlijk dat ie niet meer zou komen. en bij jou?

veel klus plezier ;)

BeeBee

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Welkom :D
    Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt wanneer jullie ervoor gaan!

4. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden als jullie ervoor willen gaan en hopelijk is het dan snel raak.

Liefs wolly
    :)

5. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Hoi!

Heel veel plezier en veel succes!

6. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief