Kiezen, die kwamen toch veel later???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Skye, 30 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Nu heeft mijn meisje 8 tanden. 4 boven en 4 onder. Nu had ze een week of 2 geleden wel een paar flinke zure spuitluiers, maar ik verweet dat meer aan dat ze wat ziekjes was. Maar wat blijkt........ze heeft gewoon 2 kiezen. Volgende week wordt ze 1 jaar!

Is dit nou zo vroeg, of denk ik dat alleen maar? Naar mijn idee komen kiezen pas als ze een 1,5 jaar zijn ofzo! (heb ik het uiteraard over het gemiddelde)

2. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hier ook al snel kiezen..
    Djayson is nu exact 15 maanden en heeft al 4 kiezen, en 4 hoektanden.. Hij moet dus alleen zijn achterste kiezen nog maar..

(hoektanden is gemiddeld met 20 maanden)

3. Skye

Skye Niet meer actief

Zo he, hij is idd snel zeg! Wel fijn dat hij er snel vanaf is in ieder geval!!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier waren ze met 11 maanden in opkomst en uiteindelijk (pas) met 13 maanden door...

5. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hier ook rond het jaar, hij hoeft nu ook alleen z'n achterste kiezen nog...

6. Skye

Skye Niet meer actief

Oh kijk aan! Valt dus wel mee, dat ze ze snel heeft hihihi

Maarja LovelyDK, die van jou is volgens mij in alles heel vlot. Hij liep toch ook al met 10 maanden??

7. LovelyDK

Klopt skye, hij is met alles vlot... Hij praat ook al in zinnetjes, onwijs grappig!

8. Skye

Skye Niet meer actief

Hihihi, ow wat schattig!! Lekker snel mannetje. Het is wel makkelijk, maar aan de andere kant ook wel snel baby-af! Maarja, we hebben het niet voor het zeggen natuurlijk. Al lijkt me dat wel super om te zien, een klein kereltje van 10 maanden dat al loopt! Te schattig gewoon

9. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik heb hier ook zo'n vlugge met tanden. Hij heeft nu al vier boventanden en twee ondertanden. Vervelend genoeg vrees ik dat ook hier de kiezen al aan het doorbreken zijn, ook al dacht ik dat dat nog niet kon :(. Ik hoop toch maar dat ik het verkeerd hebt..........

10. LovelyDK

Soo josien dat is idd ook super snel!!

En sky het zijn dan idd heel snel geen baby's meer... Jammer
    maar ook fijn!

11. Skye

Skye Niet meer actief

Ja precies LovelyDK. Aan de ene kant zou ik best willen dat Kyra kon lopen, maar aan de andere kant ook nog niet! We zien het dus wel

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.210
    7.253
    113
    Vrouw
    Brabant
    Een paar weken na haar eerste verjaardag kreeg Eva 2 kiezen. Met 15 maanden had ze 4 kiezen. Ruim een maand voor haar 2e verjaardag was haar gebit helemaal compleet. Ging dus ook best snel hier. Met 6 maanden haar eerste 2 tandjes (onder) en met 8 maanden kwamen er tegelijkertijd 4 boventanden door.

Deel Deze Pagina