Kind schaterlach in slaap.

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Maan14, 23 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

    Maan14 Fanatiek lid

    6 feb 2022
    2.382
    2.548
    113
    Onze oudste zoon was afgelopen week ziek. Nu lag hij in zijn slaap steeds te schaterlachen tijdens/door het hoesten. Als hem wakker maakte was hij helemaal gedesoriënteerd. Hij ging ook echt recht op in bed zitten. Waar door ik zelf flink schok.

    Herkent iemand dit? Ik ken het wel uit de babytijd. Maar niet met 8 jaar.
     
  2. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ja kan ook wel met 8 jaar.

    Onze zoon heeft door koorts de raarste hallucinaties wel gehad.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  3. Sjanani

    Sjanani Actief lid

    1 aug 2019
    473
    260
    63
    Vrouw
    Hier pas ook met dochter gehad die koorts had in de nacht. Ze had de slappe lach omdat ik haar broertje zou op tillen die een heel gek mutsje op had en steeds kiekeboe zei. Dochter was 11...
    Het was best wel creepy eigenlijk. Ze was echt ziek en heel warm voelde ze aan. Volgende dag wist ze er niks meer van.
     
  4. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.197
    2.836
    113
    Mijn zoon heeft dat elke nacht :D zo schattig
    Al vanaf kleins af aan heeft hij dat
     
  5. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.592
    10.487
    113
    Mijn man lacht ook regelmatig hardop in zijn slaap. Maar hij heeft vroeger ook veel geslaapwandeld, heel de camping over bijvoorbeeld.
     
  6. sannever

    sannever Fanatiek lid

    22 jan 2014
    1.715
    1.527
    113
    Vrouw
    Thuis
    Mijn vader lach regelmatig te schaterlachen in zijn slaap als hij een leuke dag met de kleinkinderen had gehad....mijn zoon ligt ook wel eens te lachen in zijn slaap.
     
  7. evaleana

    evaleana Fanatiek lid

    2 nov 2021
    4.009
    5.152
    113
    Hier doen we het allemaal wel eens, met koorts is bv praten in je slaap ook vaak wat erger dan zonder koorts - lijkt me met bv lachen ook. Ik heb dan juist vaker nachtmerries met een hoop gespartel en gewoel. En mijn man lag toen hij griep had hard met z’n benen te ‘rennen’, hij droomde dat hij weg moest rennen voor iets. Ook bij dieren zie je dat soms :)
     
  8. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.044
    4.240
    113
    Hier ook , zoon praat in zijn slaap en ik kan heel levensecht dromen wat , als ik me niet lekker voel nog sterker is.

    Heb ooit een complete lamp uit de muur getrokken omdat ik dacht dat het een spin was, gewoon met pluggen en al.
     
  9. Suuzan

    Suuzan Fanatiek lid

    21 dec 2013
    1.804
    654
    113
    Heel soms word ik ook hardop lachend wakker. Dan heb ik echt een grappig moment in mijn droom gehad. Ik ben ook wel een type die vroeger slaapwandelde en nu nog steeds een paar x in de maand rechtop in mijn bed zit en dat ik niet weet waar mijn kind is of dat ik niet weet wie er naast mij ligt (mijn man). Dus ik ben wel een gekke dromer. Maar… maak me aub niet wakker als ik hardop lach, want dan zou mijn droom echt verpest zijn:D. Dus ik zou er niks achter zoeken en lekker laten lachen. Huilen is een ander verhaal.
     
    evaleana vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina