Het hele gezin corona na positieve test?

Discussie in 'Corona forum' gestart door Somita, 5 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Somita

    Somita Fanatiek lid

    22 sep 2020
    1.379
    774
    113
    Onze 1 na jongste van bijna 8 heeft nu corona.
    Zit niet in isolatie en een ziek kind niet knuffelen kan ik niet.
    Ook speelt hij nu gewoon met zijn broers en zussen.

    Ben nu toch wel heel benieuwd of bij jullie ook vrijwel het hele gezin corona heeft gehad.

    Vorig jaar hebben alleen mijn man, ik en onze middelste zoon het gehad, maar dit was een andere variant.
     
  2. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Vorig jaar heeft mijn man het gehad en ruim 'n maand daarna de jongste. Nu hebben alledrie de kinderen het en ikzelf. Mijn man nog niet. Ook geen isolatie hier.
     
  3. Vinexkindje

    Vinexkindje Fanatiek lid

    2 jul 2012
    2.206
    1.051
    113
    Op maandag had mijn man corona, op dinsdag mijn oudste zoon, op woensdag ikzelf. Inmiddels is het zaterdag maar de jongste twee zijn nog steeds coronavrij. We hebben heel erg ons best gedaan om het allemaal te krijgen (knuffelen, samen slapen etc) maar tot nu toe niet gelukt dus haha
     
  4. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.407
    366
    83
    Zuid-Holland
    De eerste keer (2020) hebben we het allemaal gekregen en de laatste keer (januari dit jaar) maar 2 vd 4 zonder isolatie.
     
  5. Sammie85

    Sammie85 Bekend lid

    22 feb 2013
    574
    150
    43
    Vrouw
    Maasdriel
    Hier alleen ik en een week later mijn man. Geen isolatie. Ik was heel erg ziek en mijn dochters sliepen om en om bij mijn in bed. Zij hebben beide geen corona gekregen.
     
  6. Haje32

    Haje32 Bekend lid

    4 sep 2019
    574
    379
    63
    Vrouw
    Ik testte 8 dagen na zoon positief. Man en dochter zijn nog steeds negatief (15 dagen na zoon).
     
  7. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.150
    1.943
    113
    Wij hadden alle 4 binnen 4 dagen corona.
     
  8. Willemijntje19

    Willemijntje19 Fanatiek lid

    26 apr 2016
    2.356
    1.186
    113
    Vrouw
    #8 Willemijntje19, 5 feb 2022
    Laatst bewerkt: 5 feb 2022
    Bij ons, begin december kreeg mijn oudste dochter het. Toen aanvankelijk alleen onze 3 dochters, maar mijn man, ons zoontje en ik niet. Mijn man kreeg vervolgens toen we weer uit quarantaine waren alsnog Corona en daarna ons zoontje ook. Ik kreeg het ook deze keer niet. Twee weken geleden kreeg mijn oudste dochter het opnieuw, vervolgens ons zoontje ook weer. De rest van het gezin incl ik zelf bleven negatief. Ik heb ook gewoon geknuffeld en getroost. Beterschap!
     
  9. mama2bengeltjes

    mama2bengeltjes Fanatiek lid

    28 jan 2015
    1.174
    516
    113
    Vorige week waren hier beide meiden positief getest en ook niet in isolatie gezeten en geen afstand gehouden en wij hebben het beiden niet gekregen.
     
  10. Bloempje01

    Bloempje01 Fanatiek lid

    10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Ik ben begonnen met Corona. 3 dagen later volgde m’n man. 1 dag daarna onze dochter. Weer 3 dagen later onze oudste zoon. De oudste en dochter zitten nog in quarantaine (2 dagen nog) en de middelste heeft vooralsnog niks. Gok dat hij het ook niet meer gaat krijgen. Hebben gewoon alles samen gedaan gehele periode.
     
  11. Mapje

    Mapje Niet meer actief

    In december (eind) hebben mijn man, mijn kleuter mijn baby en ik Corona gehad maar de oudste niet. We zijn niet in isolatie gegaan dus hij heeft ruim 3 weken met ons doorgebracht maar niks. Geen idee welke variant. Ik verwacht delta?
     
  12. Anoukskie

    Anoukskie Fanatiek lid

    18 okt 2016
    2.402
    844
    113
    Hier eind november / begin december.
    Nummer 1 zondag, nummer 2 en 3 dinsdag, nummer 4 donderdag en de laatste de zondag erop. Dus allemaal aan de beurt geweest. Eerst isolatie geprobeerd, maar had al geen nut meer.
     
  13. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Paar weken terug was mijn oudste de eerste die positief was. Mijn man en ik hebben het ook gehad maar jongste dochter niet.
    Isolatie hebben we niet gedaan.
     
  14. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.488
    24.364
    113
    Hier twee dochters die tegelijkertijd corona hadden eind januari. Ze zijn niet in isolatie gezet en verder heeft niemand het gekregen. We zijn met zijn zessen.
     
  15. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.651
    21.154
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    In december vriend gehad, dochter en ik niet. Hij is wel in isolatie gegaan. 2 weken geleden dochter, niet in isolatie, ik heb weer niet gekregen.
     
  16. MLB

    MLB Fanatiek lid

    1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Manlief had 2 weken geleden een positieve test.
    Tot zo ver nog niemand anders van het gezin positief getest. We gaan er vanuit dat het niet meer gaat komen. Geen isolatie gedaan.
     
  17. GoldenClown

    GoldenClown Niet meer actief

    Ik was vorige week ziek, 4 negatieve testen. Puber werd woensdag enorm ziek, vandaag negatief getest. Jongste van 6 heeft wat last van zijn buik en snift 1x per dag, direct een knal positieve streep:eek:
    Schiet mij maar lek.... puber heeft veel met mij geknuffeld, 7 uur op de bank gezeten bij een vriendin die nu corona heeft, en is heel close met haar broertje....maar test toch negatief. Vanavond ander merk proberen. Ze blijft toch wel thuis want heeft gaat niet naar school momenteel.
    Jongste is wel boos die wil naar school!
     
    Mapje vindt dit leuk.
  18. Mapje

    Mapje Niet meer actief

    Ik vertrouw zelftesten helemaal niet :roflmao: Bij mijn man bleven ze negatief en mijn middelste ook toen ze Corona hadden.

    Nu zitten we nog in de 8 weken en om beurten (behalve de oudste) verkouden. Zelftesten zeggen negatief dus daar ga ik dan in mee nu want pcr heeft toch nog geen zin. Maar kan net zo dat we wel positief zijn maar die testen ze niet detecteren ofzo. Ik vind het geen beginnen meer aan :roflmao:
     
  19. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113

    Nee hier alleen onze zoon.

    Geen isolatie. Ik heb hem gewoon geknuffeld en zelfs uit zijn glas/rietje gedronken de dag dat hij klachten kreeg ( per ongeluk ...ik dacht er niet bij na)

    Dochter en ik hebben het niet gehad. Geen klachten, zelftesten en een pcr test.

    Man was op locatie aan het werk en was niet thuis. Maar hij vertrok toen zoon waarschijnlijk al wel was besmet.
     
  20. julia80

    julia80 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    4.463
    2.290
    113
    Onze dochter kreeg het een paar weken geleden en wij zijn alle 6 positief getest
     

Deel Deze Pagina