Kind vergeten op kinderdagverblijf

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door MYV, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYV

    MYV Lid

    26 jun 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit geloof je toch niet! Ik ging gisteren mijn dochter ophalen op de babygroep (ze is 8 maanden). Het kinderdagverblijf is tot 6 uur open en ik was er om 10 voor 6. Kom er binnen, is alles donker en leeg. Er was niemand, geen kinderen geen leidsters. Ik schrok me rot. Toen ben ik naar de BSO gelopen (andere kant van het gebouw) om te vragen of er nog iemand van de babygroep was. Nee, er was niemand. Dus ik roep in paniek "ik ben mijn kind kwijt" en ren weer terug naar de babygroep. Daar schoot ineens door mijn hoofd "misschien ligt ze wel in haar bedje" dus ik ga kijken in de slaapkamer en ja hoor, daar lag ze, helemaal in d'r uppie. Ze waren haar gewoon vergeten!! Dat is toch niet normaal?
     
  2. Lima 84

    Lima 84 Fanatiek lid

    4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Ik vind dat zeker niet normaal!!!! Wat schrikken!!!
    Wat hadden ze als antwoord op dit gebeuren?
     
  3. FEE88

    FEE88 Niet meer actief

    WAT BELACHELIJK! Daar scrik ik echt heel erg van pff kan me voorstellen dat je geschrokken bent... hoe lang waren ze al weg? en was het goed met je kindje? Lag ze te huilen of niet?
     
  4. MvS

    MvS VIP lid

    19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wow! Dat is wel heel erg!
    Ik zou mijn kind daar dus nooit meer met een gerust hart achterlaten :) tenzij ze er een heeeeeeeeele goede verklaring voor hebben, maar dan nog...

    Jeetje, zeg, ben er echt een beetje stil van.
     
  5. Snoopy82

    Snoopy82 Fanatiek lid

    23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Damnnn, dat hadden ze bij mijn kind en mij dus echt niet moeten flikken zo een lakse en onverantwoordelijke actie door mijn kind gwn in bed te vergeten.......

    Ik vind dit echt heeeel erg en ik zou alles op zijn kop gezet hebben daar tegen degene die er nog wel waren en geeisd dat de leiding of leidsters van de groep maar terug werden geroepen vanuit huis of waar ze dan ook waren!

    Ik vind dit dus eht niet kunnen op een kinderdagverblijf en zou idd mijn kind niet meer met een gerust hart achterlaten.

    Hoop dat je kindje lekkr lag te slapen nog en niet lag te huilen, arm kind wat sneu :( Meid wat zul jij idd geschrokken zijn toen je er aankwam, maar wat goed dat je ineens de gedachte kreeg in de slaapkamers te gaan kijken! ;)
     
  6. Bri

    Bri Niet meer actief

    Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent, en dat je boos bent op de verantwoordelijke leidster(s). Zou ik ook zijn!
    Gelukkig lag je kindje heerlijk te pitten (tenminste, dat hoop ik dan maar), die zal er dus niet snel iets aan overhouden.

    Wat had haar leidster te zeggen?
     
  7. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Poeh, kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent.
    Ik zou echt razend zijn :x
    Wat een grove fout zeg!
    Ben ook benieuwd wat ze er zelf over te zeggen hadden!
     
  8. samloes

    samloes Actief lid

    5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Jeetje, wat erg! Te gek voor woorden! Heb je niet een algemeen telefoonnummer wat je kunt bellen om klacht in te dienen/ om even je verhaal te doen? Bij ons heb je een telefoonnummer wat de hele dag bereikbaar is voor vragen en dergelijke.
     
  9. mol81

    mol81 Niet meer actief

    WOW! Dit is toch niet normaal?! Ben benieuwd naar de verklaring van de leidsters en ook hoe lang je kindje al in bed lag.
     
  10. Bibiche79

    Bibiche79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    NOU JA :$hier hadden ze altijd een lijst met alle namen van de kinderen die dag. En die moesten ze ze afvinken als kind opgehaald werd.

    Zeker een klacht indienen. Vreselijk zeg
     
  11. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    WAT??:$
    Ok, waar mensen werken worden fouten gemaakt maar dit is gewoon bizar.
    Ik zou echt van slag zijn en vooral héél boos. En absoluut een klacht indienen en met de leiding van het kinderdagverblijf willen spreken.
     
  12. miranda040172

    miranda040172 VIP lid

    19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Belachelijk zeg....wel meteen de locatiemanager van de kinderdagverblijf 'n aanklacht indienen. Kan niet zo van maken!!!

    Zeker een invalkracht aanwezig op die dag?
     
  13. Madeliefke

    Madeliefke VIP lid

    19 jan 2008
    6.280
    190
    63
    *mond valt open*.... :$
     
  14. Kiwi08

    Kiwi08 Fanatiek lid

    30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    waaaaaaaaaaaaaaaat :x dat kan toch niet.. wat een grote fout!! hoe reageerde ze??
     
  15. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou ja zeg! Dat is echt abnormaal!! Ik zou echt een driedubbele klacht indienen tot aan het bestuur van die organisatie. Wat achterlijk zeg!
     
  16. cherie

    cherie VIP lid

    18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    wat!!!!!! niet normaal. jemig mensen. je leest hier toch wel een hoop verschrikkelijke dingen van instanties die je met je kind moet vertrouwen :(
    (tuurlijk waar gewerkt worden fouten gemaakt soms wel hele grove hoor! en tuurlijk gaat het meestal goed. maar zou goed pissed zijn!) en verdrietig!
     
  17. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.466
    1.650
    113
    Brabant
    *SHOCK*
    klacht indienen!!!!!!! en ander kinderdagverblijf zoeken. dit KAN niet!
    ook een klacht bij de ggd indienen!! onverantwoord!

    wat als als als... BRRRRRRRRRRRRR
     
  18. mamavanluca

    mamavanluca Bekend lid

    5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    ik werk zelf op kinderdagverblijf op een babygroep ;dit is precies de reden dat wij een kaartjes systeem hebben waar het kind is is het kaartje kan je altijd zien als er nog kinderen op bed liggen. op de groep, slaapzaal hangt een rekje waar het kaartjes op gaat en iedere groep heeft een eigen kleur. Ik zou me als pm'er kapot schamen dit mag en kan echt niet!!!!
     
  19. Antares

    Antares VIP lid

    17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    mijn mond valt letterlijk op mijn schoot....dat kan toch niet!! ik zou direct een klacht indienen....jeeezus daar heb je toch afvink lijsten voor!!!
     
  20. quschke

    quschke VIP lid

    12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hoe kan zo iets gebeuren!!! Niet normaal!!!

    Je checkt toch eerst alles grondig voor dat je gaat!

    Echt wel een flinke klacht over indienen!!
     

Deel Deze Pagina