Kinderachtige acties.. van jou!

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 22 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Kom op, we doen het allemaal wel eens. Onszelf kinderachtig gedragen. Soms met een goede reden, soms puur om te imponeren. ;) Wat zijn kinderachtige acties van jou recentelijk waarvan je later dacht; ‘hmmm..’, maar waar je stiekem wel om kon lachen? Ik ben de beroerdste niet dus ik zal beginnen :o:!

    - Na echt zo vreselijk vaak aan man vragen of hij zijn sokken niet helemaal dubbel in de was wil gooien zonder resultaat: de was draaien en expres geen enkele sok mee wassen. :oops:
    - ook deze betreft man. Die heeft er een handje van om altijd te klagen over de boodschappen die ik bestel terwijl ik echt áltijd minimaal 4x van tevoren vraag of hij nog iets wil mee bestellen. Standaard krijg ik dan te horen ‘weet ik veel, doe maar wat’. Ik heb dus vorige week precies boodschappen besteld met producten die ikzelf en de kinderen gebruiken. Met de boodschap; ‘wist ik veel.. ik deed maar wat’. Ik zie nu dus op een post-it ‘cashewnoten’ en ‘kwark’ staan. Ik gok dat dat input is voor de bestelling voor maandag. :roflmao:
    - soms heb ik de hele dag voor baby M gezorgd en is man naar kantoor geweest. ‘S middags heb ik natuurlijk ook nog O, maar die kan zichzelf prima vermaken. Mini O is meestal op een kantoordag van man naar de opvang. Het laatste waar ik dan zin in heb is een hele maaltijd koken. Terwijl ik er echt wel tijd voor had. ‘Sorry schat maar ik ben zó druk geweest met de jongens, het huishouden en de was, heb maar eten besteld. Kun je het even gelijk oppikken?’ :o:
    - soms merk ik qua werk wel eens dat anderen met de eer gaan strijken. Dan heb ik zelf bijv iets geschreven maar gaat een ander ermee aan de haal of verwijst naar dat specifieke stuk. Meestal staat de hele wereld dan in de cc. Ik kan normaal vrij goed tegen dit soort dingen maar tijdens mijn zwangerschap dus niet. Diegene kon standaard een ‘dank, maar ik ken die tekst. Heb ‘m zelf geschreven en met succes gebruikt voor klant X. Maar dank voor de bevestiging, ik weet nu dat het verkoopt. En goed ook’-respons verwachten. Mét de hele wereld weer in de cc uiteraard.

    Nu jullie!
     
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.483
    26.001
    113
    Vrouw
    De vaatwasser maar klein stukje uitpakken, vaat erin en aanzetten. Zodat t aanrecht leeg is, maar de vaatwasser vol en 'toevallig'mijn man thuis komt als ie piept. Erge is... t is bijna dagelijks ritueel :roflmao:
     
  3. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh echt? :eek: Wat zonde hahahaha! Maar de gedachte erachter; dat zou ik ook wel kunnen doen hahaha
     
  4. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Eieren gooien tegen het raam van mijn ex omdat hij vreemd was gegaan.

    Broodje pindakaas met hagelslag maken voor mijn werkgever tussen de middag omdat hij weer eens niet te genieten was. Mijn kinderen eten het graag en als hij zich gedraagt als een kind met zijn gedrag dan kan hij een kinderlijke maaltijd verwachten. Dat was mijn conclusie.

    Ruilen van lootje met Sinterklaas omdat ik keihard voorkeur heb over wie ik wil. En vooral niet wil.

    Zoiets?
     
    GossipGirlxoxo, Kolibrie2, Zeebra en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.483
    26.001
    113
    Vrouw
    Ja ik vind het ook zonde hahaha maar ik vind het zo geniaal van mijzelf dat ik het ervoor over heb hahahahaha
    Heb altijd een prachtig leeg aanrecht als hij thuiskomt en dan is t net of ik heel druk heb gehad :roflmao::roflmao::roflmao:
     
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik ga deze keihard onthouden haha. Al zet ik dan waarschijnlijk de vaatwasser expres om 17u aan op een programma dat 1 uur duurt.
    @Waxinelichtjes heerlijk, nummer 1 :roflmao: kinderachtig on top maar zo verdiend.
     
  7. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.807
    12.928
    113
    Vrouw
    Eens in de zoveel tijd als mijn man de wasmand weer een tijdje niet meer kan vinden, dan ga ik niet meer op zoek naar zijn kledingstukken, maar dan gaat de wasmachine gewoon aan zonder zijn kleding.

    Als hij zijn voetbaltas na een wedstrijd in de kamer of gang laat staan, dan gooi ik deze de tuin in. Nog leuker als het regent. :evil: Waarom? Op een of andere manier gaat zijn bezweten voetbal kleding, en dus die hele tas naar kattenpis ruiken, die geur wil ik niet in huis. Dus of in de was of de tas in de schuur, zo niet dan zorg ik dat je het de volgende keer niet meer vergeet.

    Als mijn man verkouden is, dan snurkt hij keihard. Met een beetje geluk valt hij 's avonds op de bank in slaap. Dan maak ik hem niet wakker, maar sluip ik stiekem naar boven, in hoop op een paar uur ongestoorde slaap.

    Hoorde in een kroeg ooit een paar mannen minachtend over vrouwen en voetbal praten, vervolgens ging hun gesprek verder over de premier league. Laat ik nou eens en vrouw zijn, en redelijk vaak naar wedstrijden van de premier league gaan... Heb ze dus even gevraagd wat ze van de wedstrijden die dag vonden, hoe ze die en die vonden spelen, en toen daar een antwoord uit voortkwam waaruit bleek dat ze de wedstrijden niet eens gezien hadden, ben ik mijn analyse gaan geven over de wedstrijden. Vervolgens heb ik gezegd dat ik het jammer vond om met mannen over voetbal te praten die er eigenlijk geen verstand van hebben omdat ze alleen de teletekst uitslagen hebben gezien ipv de wedstrijd. Heb ze daarna nog aangeboden om een keer gebruik te maken van mijn seizoenkaart, zodat ze tenminste op een normale manier over voetbal konden praten.
    Ze waren nogal flabbergasted. Had verder wel de lachers op mijn hand.
    Was best kinderachtig om mij er mee te bemoeien, maar als je zo minachtend over vrouwen praat, dan verdien je het gewoon om op je plek te worden gezet door een vrouw.
     
  8. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Mijn man komt altijd op vrijdagavond thuis en neemt dan zijn hele hebben en houden mee uit de vrachtwagen.
    Zet dat pontificaal voor de deur van de voorraadkast en laat dat gerust het hele weekend staan.
    Ik vraag elke vrijdagavond of die dat alsjeblieft wil opruimen want ik vind dat bloedirritant.
    en als die het nu niet op zaterdagochtend heeft opgeruimd dan doe ik het..
    ik pak die krat
    Zet ‘m heel hard op de tafel
    Ga keihard zuchtend die krat uit pakken
    Zet alles overal neer, zodat ie moet zoeken op zondagavond waar alles staat.
    En ondertussen zeg ik constant zoiets als: Goh wat fijn hè dat je de kastdeur weer normaal kan open doen..
    Jeetje wat een ruimte weer op de grond
    Kijk nou! Die krat kan gewoon ingeklapt worden, WOW!

    de kinderen vinden het hilarisch.
    Man vind het bloed irritant :D
     
    dreumesje, Shay25, GossipGirlxoxo en 13 anderen vinden dit leuk.
  9. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    En nog eentje..
    Als mijn man pijn heeft dan klaagt ie daar gerust 100x per dag over.
    Alsof ik het na 1x niet begrepen heb :rolleyes:
    Tegenwoordig antwoord ik met: Is het net zo erg als de jaarlijkse mannengriep? Zo nee dan is er niks aan de hand, de griep overleef je ook elk jaar weer.

    Mijn man krijg ik dan echt gelijk op de kast :D
     
    Poolvos, Ang1987, Prettykitty en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Wat een heerlijke herkenbare verhalen. Vooral die tas in de tuin! Zou ik geschreven kunnen hebben want ik doe dat soort dingen ook haha!
     
    GossipGirlxoxo en Cin85 vinden dit leuk.
  11. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.483
    26.001
    113
    Vrouw
    Ik vergeet er 1: slow clap geven als mijn man heel trots zegt dat hij voor mij de was heeft gevouwen. Voor mij he? Dat moet hij erbij vermelden hahaha Dat t zijn eigen werkkleren zijn is niet relevant haha
    Of als ik heel genereus ben: kijk eens kinderen hoe knap papa is, hij kan zelfs zijn werkleren opvouwen! Knap he? Dat is heeeeeel moeilijk hoor!
     
    Krily, GossipGirlxoxo, Oilell en 18 anderen vinden dit leuk.
  12. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.455
    3.311
    113

    M'n collega zei laatst dat haar man ziek was en ze was het gezeur zo zat.
    Ze deed der zwarte jurkje, haar panty en zwarte hakken aan.
    Man keek en vroeg waar dat voor was.
    Nou zegt ze voor jouw grote dag. Z'n begrafenis, je kon mij opvegen echt hoe kom je erop.
     
    dreumesje, MomK, Shay25 en 33 anderen vinden dit leuk.
  13. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Oh @Lotion echt +2 want ik doe dat ook! :roflmao:

    Man komt na een week thuis en zet z'n tas (ook met was die gedaan moet worden enz) in de gang voor de schoenenkast. Die zet ik de volgende ochtend in de berging. En als hij z'n was niet zelf in de wasmand gooit; pech. Dan ga je op zondagavond maar lekker wat anders uit de kast kiezen :thumup:

    En over die pijntjes en ziek zijn;
    'Ohhh, ik heb zo'n last van....'
    'Wil je een paracetamol?'
    'Nee, maar....'
    'Dan valt het reuze mee.' En door :thumup:
    :roflmao::roflmao:
     
    GossipGirlxoxo, Zeebra, Poolvos en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Ik heb 1 middag in de week vrij gepland om thuis te werken. Kinderen zijn dan naar school/opvang. Iedereen denkt ook dat ik die middag heel hard werk; 'Ja, druk met voorbereiden. Ook de was gedaan tussendoor en het huishouden. Ja pfffff hele drukke middag!'
    Maar in werkelijkheid doe ik alles tussendoor op m'n andere werkdagen en doe ik die middag vooral zo weinig mogelijk :thumup::D

    Yes, proud to be a loedermoeder :D
     
  15. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.483
    26.001
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Nina Sanders en esklessebes vinden dit leuk.
  16. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.448
    6.139
    113
    Wat een herkenning hier! :D
     
  17. Mop81

    Mop81 Fanatiek lid

    9 nov 2013
    4.002
    2.405
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    #17 Mop81, 23 okt 2021
    Laatst bewerkt: 23 okt 2021
    EF6588B9-9755-4D4F-92E5-F0BBBC2D87FF.jpeg
     
    GossipGirlxoxo, Zeebra, SAARC en 13 anderen vinden dit leuk.
  18. Mop81

    Mop81 Fanatiek lid

    9 nov 2013
    4.002
    2.405
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ben blij dat ik niet met jullie in huis woon haha.
    Als we na een vakantie thuis komen gaat mijn vriend ook driftig z’n tas meteen uitpakken. Prima hoor maar heb ik echt geen zin in. Kan toch later ook.
    Zou het echt bloedirritant vinden als hij hier over zou gaan klagen.
    Zie ik een man sowieso niet snel doen.
     
    Shay25, Jessi79 en hummeltje5 vinden dit leuk.
  19. Marti

    Marti Fanatiek lid

    18 apr 2014
    2.315
    839
    113
    Oh zo herkenbaar:roflmao:

    Gisterenavond stond mijn man heel blij met een volle wasmand met schone was voor me: ja, fijn he dat ik dit voor je doe! Ik: ja 1 x in de maand poepoeo_O zoon zat naast me en zei: nou papa, bak een taart en vier het :D:D
     
    Nicole33, anica, Zeebra en 16 anderen vinden dit leuk.
  20. Marti

    Marti Fanatiek lid

    18 apr 2014
    2.315
    839
    113
    Ik kan soms heel kinderachtig zijn, vooral mijn man is dan de pineut.

    Laatst klaagde hij over het eten. Hij kookt zelf bar weinig. Hij vond dat ik zo simpel kookte door de weeks. :|
    Heb de hele week kindereten gekookt:D alles wat de kinderen graag eten. Die hebben een topweek gehad:thumup:

    Man had keer commentaar op hoe ik zijn was opvouwde. Sindsdien kan bij het zelf doen :thumup:

    Mijn moeder kwam een keer op bezoek in mijn kraamweek en zeurde dat ik de ramen weer een keer moest gaan lappen. Heb de emmer en spulletjes ervoor gepakt en gezegd dat zei het mag doen als ze er last van had. :) ze waren brandschoon toen ze weg ging :p:D
     
    Shay25, Zeebra, Bailey07 en 8 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina