Hallo, Ik heb echte ongesteldheidspijn in me buik en trekken helemaal door naar me rug. Ook voel ik wat in me vagina (klinkt misschien raar) maar lijkt wel of daar wordt geduwt dat er iets opzij moet. Als ik dat voel krijg ik ook die ongesteldheids krampen in me buik en rug. Ook heb ik krampen in me heupen en in me benen. Ik probeerde me VK al te bellen maar dat lukt niet.! Kan iemand mij zeggen wat het misschien is. Alvast bedankt Veel liefs Lieverdjuh...
Indalingsweeën wel volgens mij. Dat betekent nog niet dat de bevalling in zicht is hoor! Probeer anders zo weer eens te bellen?
IK voel dat dus ook. Niet de hele tijd, maar wel die krampen in mijn onderbuik en rug en benen. Ik heb er eigenlijk nog niet echt over nagedacht, of dat misschien erg is.
Mijn VK neemt helemaal niet op wat heel raar is! Ik heb het ook niet de hele tijd maar ongv om de 10 minuten, 't zijn geen harde buiken. Maar echt ongi krampen in me rug en benen en me buik. Die wel vaak terug komen nu.
Ik heb gebelt en ze zei dat ik het even moet aankijken, en als ik teveel krampen krijg moet ik meteen t spoednummer bellen. Tot nu toe gaat t wat beter ik heb even niets gevoelt meer van krampen. Ik ben even lekker op bed gaan liggen dus t gaat nu goed.
Dankje Patroescka, Maandag met ik zoiezo voor controle naar het ziekenhuis dan leg ik dit meteen voor en dan weet ik gelijk wat er aan de hand is of was. Groetjes