kinderboerderij

Discussie in 'Gezondheid' gestart door bereke, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Dag dames,

We zijn gisteren naar de kinderboerderij geweest en daar liepen heel veel geitjes rond. Sommige waren net bevallen en andere waren nog zwanger. Super schattig dus we hebben ze ook eten gegeven (uit de hand). Heb ook aan mijn gezicht gezeten met die "vuile handen" want mijn haar waaide in mijn gezicht de hele tijd. Wel niet aan mijn mond DENK IK. Ik weet dat het stom is maar is in een reflex gebeurd. Ik was zo bezig met die geitjes dat ik er niet bij stil stond eigenlijk. Maar achteraf bedacht ik me dat dit niet zo slim was en heb net even op internet gekeken en vond dus ook een erg verontrustend artikel. Kan ik me hier weer druk om maken... . Zo stom van ons!!!!

Iemand die het hier toevallig ooit al over gehad heeft met de vk?

Groetjes

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    wat voor artikel heb je gelezen dan.
    Als t over qkoorts gaat dan zou t bij de kinderboerderij gestaan moeten hebben. Niet alle boerderijen en plaatsen hoef je daar op te letten.

Verder weet ik het niet, ben vorige week ook naar de dierentuin geweest met kinderboerderij. Ook daar hebben we volop met de geitjes gespeeld

3. bereke

bereke Niet meer actief

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    gelezen,,,,tsja ben er al geweest. Ben niet in de lammerstal geweest. Die poep ligt overal,,,,,,,,heb daarna ook gegeten.
    ik ga me er niet druk over maken, zal wel de volgende keer voorzichtiger zijn denk ik

5. bereke

bereke Niet meer actief

Ja zoals ik al zei, misschien overdrijf ik. Is al van in het begin van de zwangerschap dat ik allerlei slecht nieuws en slechte scenario's voorgeschoteld krijg (bloedverlies, nekplooi,...) waardoor ik me teveel zorgen over alles maak nu denk ik.
    Maar ik blijf in elk geval toch weg van de kinderboerderij voorlopig. Gewoon voor mijn eigen gemoedsrust ;).

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.781
    3.319
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik las gisteren hetzelfde stuk op de kinderboerderij waar ik was. Was ook niet zó voorzichtig, maar zal vanaf nu wat voorzichtiger zijn wat dit betreft. Net wat er staat: de kattenbak wist ik wel voor wat betreft toxoplasmose, maar dit niet. Achja, weer wat geleerd. En je kan het niet meer terugdraaien.

7. bereke

bereke Niet meer actief

Dat is ook zo Athina. Bij ons hadden ze dus niks opgehangen. Ook erg slim...

8. bereke

bereke Niet meer actief

Moest vandaag bij gyn zijn en heb het even nagevraagd en geitjes zijn dus effectief gevaarlijk owv toxoplasmose. Dus het artikel klopt wel...

Deel Deze Pagina