Wij willen graag tijdig (zodra de campings de mogelijkheid ertoe geven) een campingplek boeken voor 2025. Wij staan graag op een druk veld met een speeltuin in het midden (die leuk is voor 8 jarigen). We denken aan de Bongerd of de Paal of de Beerze Bulten. Hebben jullie nog andere opties of welke van deze zouden jullie kiezen (die dan ook voldoet aan het soort veld). We zijn nu op de Leistert, leuke camping, maar hadden graag op een ander veld gestaan. We zijn ook al geweest op o.a. de Kleine Wolf, de Zandstuve, Sprookjescamping.
De paal. Ik heb geen kind gehad aan mijn jongens. Animatie programma top. Zaten wel in een huisje hoe de velden waren sommige rustiger dan de ander
Camping de Paal is echt veel leuker dan de Leistert voor de leeftijd van jouw kinderen. De Paal is veel gemoedelijker en het maakt daarbij niet uit op welk veldje je staat. Maar ik ben dan ook niet zo'n fan van het kampeergedeelte van de Leistert..
Op Facebook de pagina ‘kamperen voor jonge gezinnen met kinderen’ komen heel veel van dit soort vragen voorbij.
Ik heb ook super goede ervaringen met de Paal. Zoveel opties voor je kinderen om ze lekker bezig te houden! Voorheen gingen wel eens naar de Lindershoeve, ook daar in de buurt. Maar nu met kinderen zou ik zeker naar DePaal gaan!!