Kinderen en nieuwe meubels

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tinkerbel, 17 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik wil graag een nieuwe Dressoirs (wit) kopen, nu vraag ik mij alleen af of het niet een beetje zonde van mijn geld is.

Dit is namelijk mijn eerste kindje, en nu ligt hij nog vrolijk in zijn wippertje. Maar er komt natuurlijk een andere tijd van kruipen en lopen, en tekenen, schilderen.
    Nou zag ik laatst die reclame van dat kindje die de hele woonkamer aan het vingerverfen was ;)

Dus ervaringen? Gewoon doen, of hebben jullie ervaren dat het beter is om te wachten tot ze wat ouder zijn.

Gr, Tinkerbel ;)

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Tja moeilijk, ik zou zeggen ze moeten gewoon leren dat ze het niet stuk mogen maken en erop mogen tekenen/schilderen. Maar ja, in een onbewaakt moment wil je niet dat je kast/bank naar de fillestijnen is.

Voor de zekerheid zou ik wel verf etc. op waterbasis nemen zodat je het er makkelijk af kan poetsen ;)

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Ik zou daar geen rekening mee gaan houden hoor. Van sommige dingen moeten ze toch leren om af te blijven, anders kun je net zo goed in een lege kamer gaan zitten. Ik heb een dochter van twee en die tekent echt niet op de kasten. (ok, wel op de bank, het computerbureau en de eettafel... :oops: )

4. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    @vlinderbloem:

Ojee, ha ha.

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik zou hem gewoon kopen hoor. Hier ook allemaal nieuwe dure meubels. Ze moet leren dat ze net overal aan mag komen of op mag kleuren. Op visite mogen ze ook op meubels tekenen.

6. Mey

Mey Actief lid

9 jun 2007
    142
    0
    0
    Maatschappelijk werkster
    Eindhoven
    Kleuren doen wij aan tafel, zittend in de kinderstoel. Het gladde tafelblad is makkelijk af te doen. Van de tafel af mag hij gewoon geen kleurtjes vast hebben. De tekenspullen staan in de kast en hij weet dat hij die niet zelf open mag maken en dat doet hij ook niet.

7. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    @linda84:

Neem toch aan dat je bedoelt dat ze op visite NIET op de meubels mogen kleuren! (ha ha)

Gr, Tinkerbel

8. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    ik ga hem ook maar gewoon kopen denk ik.

ik heb nu op die plek nu een andere tafel staan met oude loszittende lades en schroeven, lijkt m veel gevaarlijker voor die kleine straks.

Tinkerbel

9. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Als ze op de meubels kleuren, daar kun je zelf heel veel aan doen door op te letten. Maar even met een autootje of iets ander speelgoed tegen een houten deurtje... tja... da's moeilijk te voorkomen.
    Als je echt dure meubels wilt kopen, en er niet de hele dag achteraan wilt lopen, zou ik nog even wachten geloof ik.
    Een kind moet toch ook wel een beetje lekker kunnen spelen...

Deel Deze Pagina