Kinderfeest cadeautje

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Leolove, 17 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.950
    1.578
    113
    Mijn dochter is over 2 weken uitgenodigd bij een kinderfeestje van de broer van haar vriendinnetje. Vriendinnetje mag 1 iemand meenemen en heeft dus dochter uitgekozen. Kopen jullie dan iets voor broer? Ze gaan naar een binnenspeeltuin en lasergamen, dus echt wel een groot uitje.
    Als jullie iets zouden geven, wat dan (jongen wordt 8 denk ik)
     
  2. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.153
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    donald duck pocket? moppenboekje van kidsweek ? (zijn hier zwaar favoriet bij de basisschool jongens ;) )
    Gewoon een kleinigheidje dus (5 euro zeg maar) . Superleuk dat ze mee mag!

    Bedenk me dat ik mijn dochter misschien ook wel wat mee zou laten geven voor het zusje.. gewoon iets meidenachtigs... armbandje ofzo of een kinder lippenbalsem.. zoiets.
     
  3. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.950
    1.578
    113
    Goed idee. Ik was inderdaad ook al aan het denken of ik ook nog iets aan het zusje zou geven.
     
  4. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.435
    8.282
    113
    Hier net zo iets.
     
    Leolove vindt dit leuk.
  5. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.380
    3.905
    113
    noord holland
    Ja ik zou haar dan iets mee laten nemen. Ze mag op t feestje komen dus waarschijnlijk voelt ze zich bij 'het cadeautjes uitpakken' anders misschien ook niet zo fijn als ze dan niets heeft.
    Geen idee wat, ik zou even zoeken in de winkel of op internet. Doosje lego of playmobil, of een Donald Dick pocket zoals hierboven gezegd ook heel leuk.
     
    Leolove vindt dit leuk.
  6. Suuzan

    Suuzan Fanatiek lid

    21 dec 2013
    1.804
    654
    113
    Ik zou wel iets geven. Een intertoys bon zal vast in de smaak vallen.
     
    Leolove vindt dit leuk.
  7. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.355
    1.373
    113
    Ik zou ook Donald duck pocket ofzo geven. Alleen voor de broer, niet voor het zusje trouwens. Het feestje is van de broer toch.
     
    Felice en Leolove vinden dit leuk.
  8. Relax

    Relax Fanatiek lid

    26 sep 2009
    1.574
    1.775
    113
    Vrouw
    Hier wordt ook vaak een bon gegeven van de ijssalon. Van 5 euro ofzo. Misschien ook een idee?
     
    Leolove vindt dit leuk.
  9. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.950
    1.578
    113
    Bedankt allemaal. Ik ga sowieso iets voor broer halen. Als ik toevallig iets leuks zie voor zusje koop ik dat ook wel, maar ik zou zelf vinden dat mijn andere kind niet jarig is en dus ook geen cadeautje hoeft.
     
  10. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.801
    8.666
    113
    Als je nu iets voor het zusje doet moet je straks wanneer ze zelf jarig is en op haar feestje mag komen ook weer wat doen voor de broer.

    De broer is jarig en super leuk dat ze mag komen. Wil ze toch iets voor haar vriendin doen maakt ze toch een leuke tekening of gaat ze kleuren:)

    Ideeën voor de broer zijn verder gelijk aan wat andere schrijven. Donald Duck pocket, zakje Lego (action) 3 euro , doosje Lego. Kruidvat heeft vaak leuke doosjes die zijn 8 euro. Soms hebben ze bij de Kruidvat ook tijdschrift pakketjes. Dan zitten er 2 Donald Duck is, wild van Freek, 2 Lego tijdschriften met poppetje.

    Bij de Lidl hadden ze laatst ook iets van een pakketje met national Geographic Junior.
     
    Leolove en Felice vinden dit leuk.
  11. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.516
    7.317
    113
    Zou inderdaad niets voor het zusje doen, alleen voor de jarige.
     
    Leolove vindt dit leuk.
  12. Catou

    Catou Fanatiek lid

    11 okt 2013
    3.441
    1.686
    113
    Ja natuurlijk, broer is jarig en het is zijn feestje! Ik zou cadeautip even aan moeders vragen.
    Zou ik ook helemaal niet raar vinden als mij dat werd gevraagd.
    Niet elke jongen houdt van LEGO of hij heeft juist al veel LEGO.
    En dat geldt ook voor tijdschriften, waarschijnlijk ken je hem ook niet zo goed dat je weet wat hij leuk vindt.
    Voor vriendin zou ik juist niks kopen, ze is niet jarig.
     

Deel Deze Pagina