kinderfeestje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door schaapie123, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

wanneer zijn jullie het eerste echte kinderfeestje gaan geven? en wat hebben jullie gedaan.

zelf heb ik 1 probleem met feestjes, de ballonnen, maar ik wil ze mijn kind niet ontnemen, . hebben mensen daar misschien tips voor, of eigen ervaringen (weet dat ik niet de enige ben met een fobie voor ballonnen en dan de knallen)

2. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    hier met de 5e verjaardag het 1e kinderfeestje.
    de ballonnen kun je dan het beste heel hoog hangen,
    dan kunnen ze er niet mee spelen, en knallen ze niet
    zo snel kapot

3. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Wij hebben een keer wc rolletjes beschilderd en die opgehangen aan een lang touw. Dat was de voorpret van het versieren. Verder natuurlijk veel feestelijke vlaggetjes. Maar dat was op 'gewone' verjaardagen. Vanaf haar 5e gaan we beginnen met kinderfeestjes. Ik denk dat ik de eerste keer lekker in Balonia doe (zo'n binnenspeelhal)!

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik ga volgend jaar als Eva 5 wordt ook voor het eerst een kinderfeestje geven.
    Gewoon thuis...met knutselspullen / verkleedspullen hebben ze al de grootste lol daar hoef je echt niet voor weg te gaan. Eva had laatst een partijtje en daar hadden ze t-shirts bedrukt, simpel en erg leuk.

Kwebbel

5. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    toen onze dochter 5 werd hebben we het feestje
    ook gewoon thuis gehouden.
    vind ik op deze leeftijd nog niks om al gelijk weg te gaan,
    dan weet je met hun 10e verjaardag van gekkigheid niet meer wat je moet doen.
    en een feestje thuis is zeker zo leuk!

hier hadden we kadootjes uitpakken met dobbelsteenspel, cakeversieren, canvasschilderen,
    spekhappen, buiten spelen, plaatje raden,
    en natuurlijk frietjes eten!

de middag was zo voorbij en erg gezellig!
    ze mocht 5 kindjes uitnodigen.

ze vonden het allemaal superleuk!

6. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Oh nee, ik zeg ook niet dat je ervoor weg moet gaan! Ik zeg dat IK dat ga doen omdat het mij wel lekker makkelijk lijkt.

Deel Deze Pagina