CoronaTraktaties

Discussie in 'Corona forum' gestart door Youtan, 25 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    Mijn dochter wordt zondag 8 jaar. En as dinsdag is de eerste dag dat haar klas weer compleet zal zijn en dat zij mag trakteren. Traktaties mogen gewoon. Het gezonde aspect wordt losgelaten, maar de traktatie moet voorverpakt zijn en mag niet zelf gemaakt zijn.
    Wie heeft leuke tips voor een leuke traktatie? (Mogen kant en klare internettraktaties zijn :))
     
  2. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.563
    7.390
    113
    #2 Felice, 25 mei 2020
    Laatst bewerkt: 25 mei 2020
    Hier trakteren we op zakjes chips, heerlijk fout :D maar ach, het is in elk geval voorverpakt.
    Denk dat ik het dienblad/de bak vanwaar uit ze trakteert even leuk versier,dat oogt net even wat feestelijker.

    Had zelf niet veel inspiratie en zag ook niet echt veel leuks.
    Zag trouwens nog wel avondvierdaagse snoeptraktaties, was bij de Hema? dacht ik,geen idee wat de prijzen waren trouwens,maar misschien hebben wel meer winkels van dat spul? Dat ziet er altijd akelig zoet en kleurrijk uit :roflmao:
     
    Youtan en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  3. Nougat

    Nougat Fanatiek lid

    27 mei 2018
    2.657
    1.187
    113
    Ik zat wat te googelen maar uiteindelijk zijn die kant en klare traktaties ook zelf gemaakt door iemand (bijvoorbeeld gevulde bekers of traktatietaarten.

    ik denk dat wij ook voor chips gaan of ijs.
     
    Youtan en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  4. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.495
    24.370
    113
    Als het mooi weer is: ijsjes!

    En verder bepaalde koeken in verpakking, bellenblaas, zakje chips, zakje met verpakte snoepjes (bv lange jan, die hamburgertjes, e.d.), mini chocoladereepjes.

    Mijn zoon wordt over 2 weken 4 jaar en mocht eigenlijk niet trakteren op de psz. Maar bij navraag was het wel mogelijk om non-food en iets voorverpakts te trakteren. Wij maken vliegtuigjes van een bellenblaas en een doosje rozijntjes oid. Heel veel werk, en ik doe dat ook alleen maar om dat het een heel klein groepje is :roflmao:
     
  5. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.509
    8.358
    113
    IJsjes inderdaad! :)

    Mijn dochter heeft laatst sleutelhangers met verpakte snoepjes (en voor de eigen juffen Celebrations) getrakteerd. Bij elkaar verpakt in zo’n cellofaan zakje, zag er ook best leuk uit.

    Action en Wibra (en vast meer winkels) hebben ook voorverpakte mini-donuts. Die zijn ook wel grappig (en twee bij elkaar in de verpakking: op elkaar vormen ze een 8 ;)).
     
    Youtan vindt dit leuk.
  6. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    Dat is een leuk idee! Dat ga ik zoeken!
     
  7. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Zelf gemaakt van kant en klare producten. Zou dit goedgekeurd gaan worden of moet het letterlijk voorverpakt blijven. Toevallig heeft zoontje vandaag getrakteerd. Cake patatjes met jam, slagroom, twix en hamburger snoepjes 20200525_094914.jpg
     
    Whysteria, GossipGirlxoxo en Youtan vinden dit leuk.
  8. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    Superleuk! Maar dit mag dus niet bij ons. Alles moet voorverpakt zijn. Niemand mag het aangeraakt hebben. Dus het moet voorverpakt uitgedeeld worden.
     
  9. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    heel leuk! Maar dit zou bij ons ook niet mogen, helaas (maar begrijpelijk).

    Ons zoontje is in juni jarig en mag dan ook aan de hele klas trakteren. Ik heb afgelopen week bellenblaas en stoepkrijt gehaald bij de action. Elk kindje krijgt 3 krijtjes en een bellenblaas. Leuk verpakt uiteraard. Was 8,- kwijt in totaal.
     
  10. LisbethSalander

    LisbethSalander Fanatiek lid

    1 dec 2015
    2.737
    5.393
    113
    Bij de lidl heb je koeken met smarties of soort hagelslag erop. Mijn kinderen noemen ze feestkoeken. Ze zitten per stuk verpakt.
     
    Iertje81 en Youtan vinden dit leuk.
  11. ikkie97

    ikkie97 VIP lid

    7 mei 2011
    10.078
    3.519
    113
    Gaan ze bij jullie eerder weer volledig naar school dan?
    Mijn dochter wordt (toevallig!) ook as zondag 8 jaar, maar hier gaan ze pas vanaf 8 juni volledig naar school...
     
    Youtan vindt dit leuk.
  12. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier wordt het ook gewoon een zakje chips volgende week.
     
  13. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    oh ja! Haha! Das waar.... kak!
    Dank je! Hahaha....
     
  14. Jacy82

    Jacy82 Bekend lid

    24 nov 2018
    743
    420
    63
    Vrouw
    Uitdeelcadeautjes ipv eten.
    Gummetjes/potloden/stikkers (iets wat tegenwoordig in is). Deden wij vroeger heel vaak, want waarom zou je perse eten trakteren.

    Je kan ook van bv een oreocakeje met een felgekleurd papier een toffee maken e daar opzetten .... 8 jaar bijvoorbeeld. Of bloemen knippen en iets erop plakken wat verpakt zit, muizen vouwen en er iets instoppen. Bekertjes leuk maken en het daar indoen. Banaan met een rokje aan, verzin t maar.

    https://www.ikgatrakteren.nl voor wat ideetjes
     
  15. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Had hem pas al in een ander topic gedeeld.
    Dit is ook erg leuk om een saai voorverpakt zakje chips of zakje snoep of koekje leuk feestelijk in te presenteren. In de klas doorprikken en uitdelen maar. Bekijk bijlage 652118
     
  16. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Mijn dochter (10) heeft dit getrakteerd, maar dit is wel door mij gevuld. Strikje eromheen en een kaartje eraan, zag het er hartstikke feestelijk uit. (Ook maar even afgestapt van een gezonde traktatie, ze wilde eigenlijk fruitspiesjes of een fruitpizza.)
    Maar al zijn de snoepjes niet aangeraakt, de deksels van de potjes natuurlijk wel. Je kunt met handschoenen werken natuurlijk... en misschien als je het een paar dagen van te voren maakt? Of is dat ook alweer achterhaald dat het virus dan niet overleefd?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.925
    666
    113
    Vrouw
    Hier gelden dezelfde regels als bij jullie school TS. Een klasgenootje van zoontje was laatst jarig en heeft zo'n tja, hoe noem je die dingen, waterspuit uitgedeeld. Cellofaantje erom, nog wat confetti erin en toen dichtgeknoopt met een lintje.
    Zo'n ding dus:

    Bekijk bijlage 652120
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  18. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.361
    113
    Dit zou op het kinderdagverblijf van mijn kinderen niet mogen. Het moet echt in de verpakking blijven (dus denk aan een doosje rozijntjes oid)

    Wel super leuk zo!
     
  19. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.563
    7.390
    113
    Bedenk me net, fruit mag hier wel, maar dan moeten de kinderen het zelf uit de schil halen. Zoals een mandarijntje of banaan.
     
  20. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.271
    2.443
    113
    Vrouw
    Trakteren is bij onze school nog verboden helaas. Jongste neemt donderdag afscheid van het kdv en mag ook niks trakteren. Zo onwijs jammer. Een afscheid komt niet elkaar jaar terug. Mijn oudste wordt 6 juni 6 jaar en ze zijn op school nog aan het overleggen of het dan weer mag. duimen maar
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina