Kinderwagen van Joolz

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sukke, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Donderdag gaan mijn man en ik ons vast een beetje orienteren op kinderwagens. Nou vind ik de Joolz erg leuk maar lees er hier erg weinig over.
    Heeft iemand hier ervaring met deze wagen?

Groetjes!

2. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry, die ken ik niet

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ik heb hem gekocht!
    Vind hem het einde! Voldoet aan al onze wensen!

x

4. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Ha!
    Echt veel ervaring heb ik er zelf nog niet mee, maar wij hebben hem besteld!
    Vrienden van ons hebben ook de Joolz (day) nu een jaar en zijn er erg tevreden over.
    Ik vind hem ook erg leuk / mooi en heeft alles wel wat we wilde.
    Maar klopt dat hij nog niet zo 'bekend' is. In het begin, aantal jaar geleden schijnt dat er nog veel beginnersfoutjes in zaten maar tegenwoordig is dat allemaal verholpen heb ik mij laten vertellen.
    Sinds dit jaar wordt het onderstel door dezelfde fabriek gemaakt waar mutsy wagens gemaakt worden.
    Succes met uitzoeken!

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Kwalitatief is ie super!
    Het is een beetje een kruising tussen een bugaboo (het model van het frame en de manier van inklappen en de compactheid) en de Stokke Xplory (de hoogte van de bak en de wandelwagen tafelhoogte)

Ze hebben indertijd heel veel problemen gehad met hun eerste model de Joolz zzz Prime. We zijn toen ook gestopt met de verkoop van de joolz (werk in een babyzaak) totdat ze met dit model kwamen zijn we hem weer gaan verkopen omdat hij kwalitatief zo verbeterd was (op 80 punten verbeterd)
    Op dit moment is het de best verkopende kinderwagen. Hij schopt zelfs de Bugaboo op het moment van de eerste plaats.

Service van de fabrikant is ook altijd super!

6. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Gode om deze reactie te horen... Het gaat dan om de Joolz Day neem ik aan he?
    Ik krijg er helemaal zin van om te gaan shoppen... Nog 2 daagjes geduld hebben.....

7. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    Helemaal goed, dit wilde ik ook even horen. Wij zijn ook helemaal weg van de Joolz en gaan hem dus bestellen ook!

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Gaat idd over de Joolz day. Het oude model waar zoveel klachten over waren zijn grotendeels overal uit de winkel gehaald.

Veel plezier met shoppen voor de kinderwagen. :)

Deel Deze Pagina