Kinderwens

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bella1992, 4 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella1992

    Bella1992 Lid

    4 jul 2020
    5
    0
    1
    Vrouw
    Ola dames ,

    Ik heb nu bijna 3maanden geleden mijn implanon laten verwijderen omdat wij toch voor nog een kindje willen gaan.
    Heel licht ongesteld geweest tot deze maand een hele erge vloed en nu bijna 3weken ongesteld.
    De laatste paar dagen nog een hele lichte bloeding.
    Afgelopen dinsdag ook bij de gynaecoloog geweest en inwendig onderzoeken gehad eerst dacht ze een cyste te zien op mijn rechter eierstok na overleg met een andere gynaecoloog bleek het een eitje te zijn en is alles verder goed.

    Alleen nu vraag ik me dus af wanneer kan ik dan eventueel mijn eisprong krijgen of betekent het dat ik nu weer ongesteld word aangezien ik nog steeds licht bloed en de ovulatie testen steeds geen lh piek aangeven en de gynaecoloog verder niets heeft gezegt erover.

    Ik voel me best rot dat ik niet weet wat er precies aan de hand is in mijn lichaam aangezien wij echt heel graag een kindje willen.
    Iemand anders die dit meegemaakt heb?
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe groot was het eitje? Dat is vaak wel een graadmeter om te kijken wanneer hij springt.
    Je cyclus is iig flink bezig met ontpillen.
     
    Bella1992 vindt dit leuk.
  3. Bella1992

    Bella1992 Lid

    4 jul 2020
    5
    0
    1
    Vrouw
    Hij was behoorlijk groot zei de gynaecoloog ze zag hem heel goed zitten kon alleen niet zeggen wanneer de eiersprong was.
    Ja klopt alleen 2.5 week al hele grote vloedgolf en sinds een paar dagen licht tot weinig dus ik raak een beetje ontmoedigt of het überhaupt wel gaat lukken.
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Jammer dat je de exacte doorsnede niet weet.
    Zat hij wel in je eierstok? (Omdat je in je openingspost zegt dat ze iets zagen op je eierstok ).

    Hoe lang test je al met ovulatietesten?
     
  5. Bella1992

    Bella1992 Lid

    4 jul 2020
    5
    0
    1
    Vrouw
    Jaa ze zag hem zitten in me eierstok mijn excuses.
    Ik denk nu 2maanden steeds nadat de bloedingen ophouden alleen steeds na een week ben ik weer ongesteld dus was er mee gestopt. Sinds ik weet dat ze een ei heeft gezien probeer ik dagelijks te testen alleen dat heeft geen zin als er nog een lichte bloeding is uiteraard.
    Ik ben vandaag nauwelijks tot 2druppels nog aan het bloeden dus misschien morgen pas weer testen.
     
  6. Bella1992

    Bella1992 Lid

    4 jul 2020
    5
    0
    1
    Vrouw
     
  7. Bella1992

    Bella1992 Lid

    4 jul 2020
    5
    0
    1
    Vrouw
    Ook moet ik erbij zeggen dat het nu was rosé achtig slijmerig bloedverlies is. Niet helder rood of echt rood.
     
  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk echt dat je cyclus op gang aan het komen is.
    Ik zou even niet meer testen, want als je niet dagelijks test, heeft het doen van testen geen zin ;)
     

Deel Deze Pagina