Kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jovic, 15 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jovic

    Jovic Nieuw lid

    15 dec 2022
    1
    0
    1
    Vrouw
    Horeca
    Amersfoort
    Hallooo Ik ben sinds vandaag nieuw op deze site, ik loer vaak even rond hier, omdat veel forums die ik lees mij vaak helpen uit vragen en onzekerheden ivm een kinderwens☺️ Dus ik dacht, laat ik mij ook eens aanmelden!

    Ik ben sinds 3 weken gestopt met de pil en dat is natuurlijk supeeeerrr spannend allemaal! Ik ben daarom ook heel erg benieuwd naar ervaringen.. er gaan natuurlijk zooo ontzettend veel vragen en allerlei gevoelens door me heen, dat ik natuurlijk ook heel graag wil delen en over mee wil kletsen

    X
     
  2. Kitten93

    Kitten93 Bekend lid

    4 aug 2022
    717
    708
    93
    Vrouw
    Hallo! Spannend! Ik ben sinds april gestopt met de pil met de intentie om zwanger te worden, helaas tot op heden nog geen succes:oops:
    Wel hele regelmatige cyclussen met eisprong tussen dag 15 en 17
    Menstruatie komt altijd keurig tussen dag 28 en 30 :rolleyes:
     
  3. Ikwilzwangerworden

    Ikwilzwangerworden Bekend lid

    28 dec 2022
    649
    480
    63
    Vrouw
    Hallo allemaal!
    Ik klets ook graag mee! Ik ben afgelopen augustus gestopt met de pil en hoop toch zeker om zwanger te worden in 2023!
    Hield eerst alles bij met een app. Elke keer netjes 24 dagen. En een beetje de week dat ergens mijn eisprong plaats zou moeten vinden er toch even wat meer rekening mee gehouden. Maar de laatste maand toch ovu testen gedaan en bleek dat mijn piek zeker 4/5 dagen later was dan de app aan gaf. Dus die blijf ik vanaf nu maar gebruiken.

    Vandaag zou mijn menstruatie moeten komen maar dat begon nu afgelopen zondag al (7 dagen na mijn piek) en duurde ook maar twee dagen. Dat is dus een beetje vreemd. Duurt normaal namelijk standaard een dag of 5. Nu weet ik niet zo zeer of er wat aan de hand is…Onregelmatig kan ook gewoon natuurlijk maar zou wel de eerste keer zijn vanaf augustus. Verder is het deeerste keer dat we zwanger proberen te worden dus ishet ook even kijken hoe alles in zijn werk gaat natuurlijk
     
  4. Ikwilzwangerworden

    Ikwilzwangerworden Bekend lid

    28 dec 2022
    649
    480
    63
    Vrouw
    Leuk! Ik ben sinds kort dit forum ook maar even vaan opzoeken. Er gaat zoveel door je hoofd en er gebeurd vanalles dat je af en toe wel wat wijsheid en ervaringen van anderen kunt gebruiken :)
     
  5. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    2.178
    1.934
    113
    Vrouw
    Spannende tijd voor jullie dames! Heel veel succes!

    @Ikwilzwangerworden ik wil je absoluut geen vals hoop geven, maar heb je al een (zwangerschaps)testje gedaan? Een bloeding zo kort na de eisprong die maar 2 dagen duurt, zou ook een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn. Dat hoop ik in ieder geval voor je!
     
  6. Ikwilzwangerworden

    Ikwilzwangerworden Bekend lid

    28 dec 2022
    649
    480
    63
    Vrouw
    Ja deze heb ik vanochtend gedaan en was echt negatief. Wel nog steeds en gek gevoel in mijn onderbuik. Lichte krampjes enzo. Dus het voelt gewoon gek.. Eisprong was de 18e en de bloeding begon op de 25e in de avond en was de 27e weer over. Had er ook wel buikpijn bij eventjes alsof je gewoon ongesteld bent zegmaar. Het blijft gek :)
     
    Basilicum vindt dit leuk.
  7. Ikwilzwangerworden

    Ikwilzwangerworden Bekend lid

    28 dec 2022
    649
    480
    63
    Vrouw
    Vandaag maar weer begonnen met de ovu test en deze was nog wit. Dus we beginnen gewoon weer aan een nieuwe ronde
     
  8. KooikerMila

    14 dec 2022
    34
    32
    18
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Leuk topic. Ik lees ook graag mee!
    Zelf gestopt met de pil op 3 november na deze meer dan 12 jaar te hebben gebruikt, toen op het verwachte moment mijn onttrekkingsbloeding gehad en op 10 december mijn eerste echte menstruatie na een cyclus van 32 dagen. Met ovulatietesten mijn piek gevonden op 28 december dus als het goed is op de 30ste mijn eisprong gehad.. Zit nu als het goed is op 2DPO, spannend! Afwachten is het enige wat we nu kunnen doen..
    Fingers crossed!
     
  9. Ikwilzwangerworden

    Ikwilzwangerworden Bekend lid

    28 dec 2022
    649
    480
    63
    Vrouw
    Zeker spannend! ik ben benieuwd!
     
    KooikerMila vindt dit leuk.
  10. KooikerMila

    14 dec 2022
    34
    32
    18
    Vrouw
    Jaa ik ook! Wil wachten tot 10DPO met testen, heb zo weinig geduld.
    Jij al iets van stijging gevonden met de ovulatietesten?
     
  11. Ikwilzwangerworden

    Ikwilzwangerworden Bekend lid

    28 dec 2022
    649
    480
    63
    Vrouw
    Ja het streepje begint weer iets te komen. Heb het even bijgevoegd. Dat zelfde streepje had ik vorige ronde ongeveer 5 dagen voor mijn LH piek. Dus als het goed is wordt het de komende dagen elke keer weer donkerder :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    KooikerMila vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina