Kindje héél laag.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxYasmina, 22 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxYasmina

    xxYasmina Actief lid

    4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ladies,

    Ons kindje voel ik héél laag in mijn buik. Echt onderin mijn schaamstreek tegen m'n been aan ongeveer. Het zijn echt schopjes/klapjes, dus vermoed dat ze dan met de beentjes alleen of op de kop ligt. Herkennen jullie dit? Ik voel haar heel weinig boven m'n navel eigenlijk, tot een maand terug kwam ze echt nog zo goed als tegen m'n ribben aan met schoppen, maar nu dus alleen maar laag.
     
  2. Zoya83

    Zoya83 Lid

    17 mrt 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het wel, mijn meisje ligt dwars. Ik voel haar amper boven mijn navel.
     
  3. Brinta

    Brinta Fanatiek lid

    9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik herken het ook.
    Voel hem ook wel eens boven mijn navel, maar toch vaak ook heel erg laag.
    Sinds gister ongeveer voel ik hem heel duidelijk draaien, dat is nog best pijnlijk!
     
  4. Piepie

    Piepie Fanatiek lid

    17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Herken het helemaal, toevallig heb ik zelf hier een paar weken terug een topic over geopend:)
    Bij de echo bleek dat de baby in een stuit lag, vandaar dat ik niets voelde boven mijn navel. Nu is de baby vorige week gedraaid uit zich zelf, maar nog steeds voel ik niets boven mijn navel terwijl hij wel met zijn hoofdje naar beneden ligt. Toch een vragen aan de gyn, daar moet ik toch donderdag naar toe:)
     
  5. xxYasmina

    xxYasmina Actief lid

    4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op jouw termijn lijkt me dat normaal Piepie, maar ik had verwacht dat de kleine nu veel hoger zou zitten? Ik heb over drie weken termijnecho, dus dan zullen we wel zien wat mevrouw hier dan weer heeft uitgespookt. XD
     
  6. Nora1983

    Nora1983 Fanatiek lid

    21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ben 35 weken, maar heb mijn kleine nog niet tegen ribben aan voelen schoppen. Ligt ook pas sinds 3 week in hoofdligging trouwens. Ik krijg hoogstwaarschijnlijk toch een liggingsecho met 36 weken. Ben benieuwd. Was ook bij de VK vanmiddag, die kon hartje ook niet zo best horen, doordat ie waarschijnlijk laag ligt én in hoofdligging.
    Voel hier trouwens wel bijna elke dag het achterwerk vd kleine draaien, raar gevoel, en dan zie je zo'n bult bewegen onder ribbenkast, hihi.
     
  7. xxYasmina

    xxYasmina Actief lid

    4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahah, ja raar is dat gevoel he. Dan zit ze zo met haar kontje te draaien. Ik kan het nog niet echt zien ben natuurlijk een stuk minder ver, maar voel het wel echt.
     
  8. Piepie

    Piepie Fanatiek lid

    17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Had ik al toen ik net zo ver als jou was, en dat duurde tot de 35ste week:) En nu weer..hmm!
     
  9. sesa

    sesa Niet meer actief

    Ik voel de baby ook erg laag. Hij/zij ligt ook in stuit. Ik voel constant gekriebel in mijn liezen...zo raar. Mijn buik zit ook erg laag. Als ik rechtop zit leunt mijn buik op mijn benen
     

Deel Deze Pagina