Kindje van 2 met poppenhuis?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Minny, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hallo,

Nu heb ik gehoord dat iemand uit de familie een poppenhuis heeft gekocht voor onze dochter van bijna 2 jaar. Ik vind het jammer dat het niet even overlegd is met ons als ouders, want zit helemaal niet op dat soort speelgoed te wachten. Plus dat ik denk dat onze dochter er nog te jong voor is. Ze is nogal van het slopen en met een poppenhuis heb je toch veel kleine priegeldingetjes...

Wat denken jullie?

2. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Persoonlijk snap ik die overleg-goedkeur-cultuur niet zo geloof ik... maar ieder zn ding. Nou hebben wij geen fam in de buurt, dus overladen worden met kadootjes op verjaardagen is ons volledig onbekend.

Als je denkt dat je kindje er nog te jong voor is, of door een sloopfase gaat ;) dan kun je het poppenhuis na haar verjaardag toch gewoon nog even wegzetten en achterhouden? Dan geef je het een half jaar later of zo.
    Stukken beter dan een kado krijgen dat interessant is voor jongere kindjes dan jouw kindje.

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik sluit me aan bij Debbie2007.

Misschien nog even wachten inderdaad met geven tot dat je dochter minder sloopt.

Je familie die het heeft gekocht bedoeld het ongetwijfeld goed dus dat overleggen snap ik ook nooit zo goed.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Inderdaad gewoon mee wachten tot ze wel oud genoeg is, ze zal vast een hoop dinge krijgen waar ze nu wel al mee kan spelen. En het overleggen snap ik ook niet helemaal. Het is toch een cadeau? Op je verjaardag hoor je toch verrast te worden ;)

5. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ja ik snap wat jullie bedoelen. Je moet ook niet altijd overleggen en een gegeven paard niet in de bek kijken. Het komt zo een beetje ondankbaar over.

Maar goed. Meestal vragen de ouders bij ons toch wel even wat de wensen zijn voor de verjaardag. Dan hadden we even kunnen overleggen!

Nou ja, zal het wel afwachten en kijken wat voor soort poppenhuis het is. Zou niet weten waar we het neer moeten zetten, maar goed....

Bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina