Hallo, Ik heb op 30 juni een curettage ondergaan ivm een missed abortion. Nu zit ik inmiddels alweer op dag 46, zonder menstruatie. Vorig jaar duurde het ook 7 weken, dus ik weet wat het is. Maar toch, ik maak me soms zorgen. Is dat nu normaal? Of is dit ook ontzwangeren, ondanks dat het geen voldragen zwangerschap was? Ik heb wel al sinds een week bij vlagen last van menstruatiepijn, buikpijn, rugpijn, hoofdpijn. Dus mijn lijf is wel bezig, maar het zet niet door. Ik wil zo graag verder! Ik heb twee zwangerschapstesten gedaan, om uit te sluiten dat...maar die zijn negatief. Moet ik nu gewoon (ahum) geduld hebben of kan ik toch maar beter weer contact opnemen met de gynaecoloog?
Hoi LIesben, omdat je bekend bent met een langere cyclus kun je het beste 'gewoon' afwachten. De gyn kan nu ook niets voor je betekenen omdat het voor nu allemaal nog normaal is. Het gebeurt wel eens vaker dat na een miskraam of curettage je cyclus zich weer even moet herpakken. Dit merk je dan bv aan de duur van de cyclus, de klachten die je al dan niet hebt en het bloedverlies dat vaak meer is dan anders. Ik denk dat je toch nog even geduld moet zien op te brengen... Groetjes Brigitte
Op zich is mijn normale cyclus tussen de 28 en 32 dagen. Die langere cyclus was vorig jaar ook na een curettage. Maar bedankt voor je antwoord, ik denk indd dat ik geduld moet hebben...