Kinkhoest vaccinatie stijve arm

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Mapje, 10 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mapje

    Mapje Niet meer actief

    Ik wilde er eigenlijk niet een heel topic voor openen maar wel m’n vraag stellen en ik wist niet waar dus toch hier :roflmao:

    Ik heb een week geleden het kinkhoest vaccin gehad. Geen last behalve een stijve arm. Alleen die stijve arm of gevoelige arm heb ik nog steeds. Niks te zien hoor maar ik voel het gewoon en als ik op de huid daar druk ook echt zo’n blauwe plek gevoel.

    Is dat normaal om te hebben en blijft dat lang?
     
  2. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    Ik weet het een normale bijwerking is van elke vaccinatie. Maar weet niet hoe lang het mag duren. Misschien even de vk of huisarts bellen voor geruststelling
     
    Mapje vindt dit leuk.
  3. Mapje

    Mapje Niet meer actief

    Ja het is inderdaad normaal maar nu dacht ik ineens toen ik vannacht niet lekker ervan lag wederom van: duurt dit niet lang :roflmao: Het is ook niet dat ik bezorgd ben. Nou ja hoogstens dat ik volgende week zaterdag coronavaccin laat zetten maar dan die arm maar niet pak denk ik?!
     
  4. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.358
    113
    Heeft bij mij ook behoorlijk lang aangehouden. Inderdaad zeker wel een week (hoewel het wel steeds minder werd)
     
    Mapje vindt dit leuk.
  5. Vintage35

    Vintage35 Bekend lid

    7 mei 2015
    907
    885
    93
    Duurde hier 1.5 week.
     
    Mapje vindt dit leuk.
  6. siepel

    siepel Actief lid

    15 jun 2010
    417
    206
    43
    Ik had 2 dagen een zere arm van de 22w prik.
    ze prikken in een spier dus hoe meer gespannen je bent hoe meer last je kunt krijgen.
    Als je er gevoelig voor bent kun je je arm na de volgende prik even koelen, dat kan helpen
     
  7. Mapje

    Mapje Niet meer actief

    Ah ok! Ik was (dacht ik) vrij ontspannen haha. Overigens drukte ik net en het is stukken minder gevoelig dus het neemt af!
     
  8. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Ik heb er 6 weken last van gehad, maar ik reageer altijd vrij extreem op zulke dingen.
     
    Mapje vindt dit leuk.
  9. Mapje

    Mapje Niet meer actief

    Dat lijkt me ook vervelend! Ik vroeg het me af omdat ik me niet kon herinneren hoe het ooit was. Maar ik kan me ook niet echt herinneren dat ik voor het laatst ben gevaccineerd. Ik denk dat dat meningokok was toen ik 18 was
     

Deel Deze Pagina