Kippenvel en opvliegers

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door betties, 10 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. betties

    betties Fanatiek lid

    24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Niet te doen dit. Het ene moment breekt het zweet me uit en heb ik echt een megaopvlieger. Hoppa trui uit, liefst in een hemdje. Dit had ik al rond de tijd dat ik ongesteld dacht te worden. Ik dacht serieus dat ik overgangsklachten had, maar blijk dus zwanger ?! Surprise!
    Nou ja, en het volgende moment zo verschrikkelijk koud dat ik bijna sta te bibberen en heb ik metershoog kippenvel. Gek word ik ervan. Morgen moet ik weer werken, ik weet werkelijk niet wat ik aan moet trekken.

    Vorige zwangerschappen kan ik me dit niet van herinneren, volgens mij had ik het vooral op een normale manier warm.
     
  2. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.840
    1.675
    113
    Vrouw
    Heb ook opvliegers en koude aanvallen..vorige 4 keer ook niet!
     
  3. Ting86

    Ting86 Fanatiek lid

    4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Bij beide zwangerschappen de eerste 2 dagen ook gehad, daarna is het gestabiliseerd. Hopelijk snel weer over!

    Ik deed dan altijd een T-shirt met een vest erover aan. Als ik het warm had, was het hoppa vest uit. Kreeg ik het koud, hoppa, vest weer aan. Misschien een idee?
     
  4. betties

    betties Fanatiek lid

    24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ja inderdaad, zo doe ik het nu ook. En even mijn handen onder warm stromend water. Hopelijk is dit snel voorbij.
     

Deel Deze Pagina