voor vanavond kippenvleugeltjes eruit gehaald en wil ik graag in de oven doen. Zijn gemarineerde vleugeltjes. Maar ben even vergeten hoelang het in de oven moet en op hoeveel graden Iemand nog lekkere tips om ze nog lekkerder te maken of iets? bedankt
je kan ze op 180 graden en dan ongeveer 45 min in de oven even stukje in snijden om te kijken of het gaar is en eetsmakelijk
je hebt tegenwoordig ook die heerlijke kipkruiden die zijn ook echt super lekker hi hi en van maggi??
ohh lekkere dingen komen voorbij. Vanavond doen we de helft dan met ketjap en de andere helft met kruidenboter bedankt de volgende keer ga ik die met knoflook doen klinkt heerlijk. Bedankt meiden
Ook lekker ( miss voor de volgende keer ) is om een marinade te maken van Ketjap en Sweet Chili saus .. Daar de kippenvleugeltjes lekker in leggen en er pas uit halen als de oven helemaal voorverward is .. Je krijgt dan een heerlijke zoetzure zoutige smaak ... Krijg er gelijk trek in hahahah
chantal1984 klinkt ook heerlijk. Me vriend wil dan altijd ketjap met sambal die is dol op pittig eten dus voor dochter maar paar met kruidenboter. maar met de sweet chili saus ook lekker voor de volgende keer. Bedankt heb er trek in haha
is 45 minuten voor vleugeltjes niet erg lang? Ik heb nooit vleugels, wel drumsticks of een hele kip en die gaan bij mij 50 min op 200 graden en de hele kip 1,5 uur eerst op 200 graden en het laatste half uur op 175. Daarna valt ie echt uit elkaar . Heb trouwens wel leuk ideetje opgedaan uit het boek van Jamie Oliver, dan laat je die kip met zn hatsiekidee over een bierblik glijden en "zit" de kip als t ware op het blik. Blik moet 0,5 l zijn en 1/3 eruit gieten, of opdrinken maar dat is ff geen optie hier In ieder geval eetse!
Ik doe ze meestal ook alleen zo in de oven,anders laat ik ze even alleen bakken in de oven,daarna tegen het einde aan stop ik er veel groente in zoals broccoli,bloemkool,wortel,courgette enz. en water en half fles witte wijn! Heerlijk!