wij hebben onze kinderwagen besteld bij baby dump, ze hadden ons verteld dat ze pas 1e week van oktober konden leveren.. geen probleem , werd vorrige week gebeld maar was te laat met op nemen hadden ze in gesproken of ik zo snel mogenlijk terug wou bellen i.v.m. levering kinderwagen.. ik gelijk geprobeert te bellen .. na 30 min heb ik maar op gehangen , er werd gezegt ''al onze mede werkers zijn in gesprek '' even later heb ik weer geprobeert en toen heb ik weer 30 tot 45 min aan de lijn gehangen.. toen ik om half 1 weer ging proberen te bellen kreeg ik te horen dat er niemand aanwezig was (lunche pauze) ik gelijk gebeld om 1 uur en na 10 min had ik eindelijk iemand aan de telefoon.. ze vertelde mij dat ze deze week konden leveren als het mij uit kwam.. tuurlijk ben ik blij dat ze zo snel konden leveren.. maar die wacht tijd aan de telefoon vind ik echt niet kunnen..
@ limegreen Ik heb ook enkele keren met hun moeten bellen, op het bandje krijg je toch te horen dat je ook voor de optie kan kiezen om je naam en nummer in te spreken dat ze jou zsm terug bellen? Dat is bij mij altijd goed gegaan hoor en hoef je zelf niet te blijven hangen dus kost het jou niet zoveel.
@Femmetje dat heb ik niet gehoort in het menu.... maar het kan ook zo zijn ik heb 2 x een ander nummer gebeld.. het nummer dat ze bij mij had in gesproken was een heel ander nummer dan dat er op de site staat .... maar toch ben ik uit eindelijk wel blij met dat ze eerder kunnen leveren en hoe we geholpen zijn in de winkel in veenendaal...
Oh oke...ik belde toendertijd altijd een nummer waarop je die optie kreeg te horen, omdat ze er dus naar streven de goedkoopste te zijn hebben ze weinig mensen aan voor daar aan de telefoon, is ook centraal geregeld voor alle vestigingen en daarom hebben zij ook het liefst dat je je naam en nr inspreekt zodat ze bellen wanneer ze wel tijd hebben (wat overigens wel altijd nog dezelfde dag is) Want zou zonde zijn als je voor tientallen euro's voor niks zou verbellen toch...
Nou ze waren vanmorgen keurig op tijd. En alles zag er netjes uit( kinderwagen,maxi cosi) Dus ik ben tevreden.
vandaag belde ze toevallig van babydump of alles goed verlopen was,,of de shaufeurs goed hun werk deden ,of ze alles boven deden zetten enz enz dat vind ik netjes
Geen klagen over.... In de winkel op 2 plekken tafeltjes met verse broodjes en koffie en thee gratis om je zwangere voetjes even te laten rusten Bij de kinderwagen kregen we een gratis Macicosi maar die hadden we al eerder gekocht ...geen probleem zoek maar een ander kinderstoeltje van maxicosie uit dus het vervolgstoeltje gekregn. Zeker een half uur uitleg over de wagen gekregen hoe hij in en uit elkaar werd gehaald....samen even kijken of alles in de auto past. Kinderwagen ging opeens niet zo lekker meer ....kom maar terug...wagen kreeg meteen een hele smeer en nakijk beurt. Keer erop doet de rem raar ....word weer alles nagekeken en verholpen ...als er nog eens iets met de wagen is moeten we kijken of we u niet een andere wagen kunnen geven Nee ik heb geen klagen ....super sevies........(in tegenstelling tot baby plaza ...wieg en hemeltje besteld en betaald half uur later telefoontje krijgen of we niet nog eens 150 euro kunnen brengen ...ja daaaaaggg)
Zelf nooit iets gekocht bij de dump, maar zowel bij mijn zusje als bij mijn vriendin waren de wandelwagens binnen een half jaar stuk, ze deden echt verschrikkelijk moeilijk met ruilen en zo en bij mijn zusje was de nieuwe wagen ook weer binnen 6 maanden stuk (X-adventure en Quinny). Ze heeft niet eens meer de moeite genomen om terug te gaan, want aan het heen en weer rijden was ze kapitalen kwijt.
De dag voordat ik uitgerekend was eindelijk alles klaar nadat bij de 1e levering (was toen bijna 7mnd) de commode niet eens de wagen uit gekomen is omdat deze TE beschadigd was ,de kast hadden ze op straat laten vallen met uitladen en was aan 1 stuk geleverd (was een bouwpakket) waardoor deze niet naar boven kon en het bed was ook beschadigd. Klacht uitgelegd in de vestiging waar we het gekocht hadden, werden daar goed te woord gestaan en zouden redelijk snel gebeld worden. Lang moeten wachten op reactie uiteindelijk nieuwe levering pas begin augustus. In tussentijd een "goedkope" commode van hun te leen gehad. Nieuwe meubels werden geleverd maar de commode hadden ze de schroeven door de zijkant gedraaid . 1 dag voor de uitgerekende datum hebben ze nieuwe zijschotten geleverd en de dag daarna gelijk de tegoedbon verzilverd en tot nooit weer ziens Babydump. Ze zijn slecht te bereiken en diverse monteurs hebben geen verstand van zaken. Als je naam en nummer inspreekt bellen ze je ook niet altijd terug.
Wij zijn ook erg tevreden over baby dump. We hebben dara de kinderwagen besteld en er voor gekozen om het op te halen toen het binnen was i.p.v. bezorgen (door de rottige bezorgtijden). Een medewerker van de winkel heeft de kinderwagen in de auto getild. Ik hoefde zelf dus niks te tillen. Super service!
Ik heb wel goede ervaringen. Alles netjes op afgesproken tijd gekregen en alles was goed. Afgelopen weekend hebben we sasha voor het eerst in dr ledikant gelegd, toen was de lattenbodem doorgekrakt. Vanochtend zijn we langsgegaan (niet gebeld) en hebben we meteen een nieuwe lattenbodem meegekregen.
Wij hadden een kinderwagen gekocht en die werd per post bezorgd. Van de wandelwagen-inzet kon je de diepte instellen zodat de beeb er zo plat mogelijk in kan liggen. (heb het inmiddels getest en is wel fijn). Maar om dat te doen moet je 2 knoppen aan de zijkant van het zitje induwen en draaien. Toen ik de wagen kreeg heb ik natuurlijk meteen alles in elkaar gezet en getest. (echt onnederlands, heb zelfs de gebruiksaanwijzing gelezen ) Maar 1 van de knoppen van het zitje kon je niet ver genoeg induwen om hem ook te kunnen draaien. Ik gebeld, 5 min wachten... maar die man begreep gelukkig wel wat ik bedoelde. We moesten de bak weer inpakken en opsturen naar het hoofdkantoor of komen afleveren in de winkel. Nu wonen wij er niet bepaald in de buurt en hebben ook geen auto dus dat werd lastig. Maar opsturen moest naar een postbus nummer. Krijg ik dan verzendkosten vergoed? Nee mevrouw..... WAT! Flink geprotesteerd natuurlijk.... en uiteindelijk zei hij dat ik het dan maar retour afzender moest doen naar het hoofdkantoor. Zo gezegd zo gedaan. Ik heb uiteindelijk 3 nieuwe gekregen, en de 3e was pas goed. Heb in totaal dus 4 van die wandelwagenzitjes in mijn handen gehad.... En die verkeerde heb ik iedere keer retour afzender gedaan. Achteraf gezien hadden ze beter verzendkosten kunnen vergoeden. Dan was de zending namelijk aangekomen. Want toen ik de laatste in huis had, belden ze 6 weken later wat ik nu met die verkeerde had gedaan. Ze hadden ze namelijk niet ontvangen. Ik heb die bonnetjes van het postkantoor bewaard en opgestuurd, dus bewijs gelukkig, maar dom is het wel van ze!