Ovulatietesten

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Butterfly1, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Goedemiddag.

    Ik hoop dat ik goed zit en u me antwoord op mijn vraag kan geven.

    Dag 11 van de cycles hebben we geklust. Op dag 13 van de cycles heb ik s'middags een ovulatietest gedaan. Deze was gelijk erg positief. S'avonds nog een gedaan en die was ook overduidelijk positief dus hebben we geklust.
    De volgende dag (cyclesdag 14) was de test alweer negatief. Daarna hebben we geklust op cyclesdag 16. Nu vraag ik me af of we goed zaten en hoe het nou precies werkt. Je hoort zoveel om je heen dat ik totaal in het duister tast en hoop dat u me uitsluitsel kan geven.

    Alvast bedankt.

    Liefs Butterfly1
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

    je bent waarschijnlijk veel langer vruchtbaar dan zo'n test aangeeft. Lees eens het artikel, we vrijen al jaren verkeerd, op de homepage bij onderwerp zwanger worden en dan bovenaan. Lees ook het artikel bovenaan deze pagina; kansen om zwanger te worden. Je hebt in elk geval je best gedaan deze ronde! Ik neem aan dat je foliumzuur slikt en gene alcohol meer drinkt?
    Succes!

    Mirjam
     
  3. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Dank je wel voor je reactie. Klopt ik zit al aan de foliumzuur en drink ook geen alcohol meer. (deed ik al bijna niet)
    Ik heb de artikelen inderdaad al eens gelezen. Maarja we zien wel hoe het loopt deze maand.
    Nogmaals bedankt.

    Gr
     

Deel Deze Pagina