[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

    riddle Fanatiek lid

    17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hallo Kippetjes...ons derde deel was afgesloten dus heb maar even een nieuwe aangemaakt!!

    Tokse:D
     
  2. riddle

    riddle Fanatiek lid

    17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    heb ook meteen even een vraagje...ik verlies sinds een dag of twee vrij veel wit slijm, is dit iets raars?

    kan het me van de vroige keer niet herinneren of ik dat had na het stoppen met de pil of wat dan ook....en heb nog steeds veel druk in de onderbuik net alsof er een harde bal zit:(
     
  3. miranda200375

    miranda200375 VIP lid

    29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemiddag...

    Riddletje... dankje voor de nieuwe topic! Had ook gezien dat ie gesloten was. Geeft niks wij kletsen er gewoon rustig en lekker verder op los!

    Antwoord op je vraag... kan dat witte slijm wel herinneren bij t begin van mijn zwangerschap. Had ik ook heel veel last van!
    Heb je inmiddels al n testje gedaan meis?
    Hoe is het met je bruin bloed verlies? Ben je ongi geworden of dat helemaal niet.
    Ik heb gehoord dat je pas van n menstruatie kan spreken als t helderrood bloed is meis! Wil je nu niet ergens op laten verheugen maar dat heb ik ooit vernomen. Als je n testje zou doen zou ik niet versteld staan dat t | | zo'n uitslag zou geven!

    All... vanmorgen bij de fysio geweest en die gaf tekennen dat ik dikke enkels had. Hij vroeg: hou jij vocht vast? Ja was t antwoord. hahahaha die enkels waren mij ook al opgevallen hihihi
    Ik zei dat ik steeds klaagde van zeer pijnlijke bovenbenen als ik al n paar meter gelopen had. Hij vroeg mij dat in de gaten te houden en als ik dat volgende week nog had zou hij mijn bovenbenen masseren. Kan zijn dat ik daar vocht in vast hou. Maar hij stond er verbaasd van want meestal komt dit voor in 1 van de bovenbenen maar niet in 2 gelijk. Dat komt maar voor op 1 op de 6 miljoen of 600.000 mensen. (ben t even vergeten... sorry) Dus dat is nog even afwachten.

    Dan ben ik gisteren bij n diëtiste geweest en mijn "probleem" is dat ik teveel kopjes thee met suiker achter elkaar drink. Ik moet dat verdelen over de dag. Nu heb ik sinds vanochtend nog maar 1 klontje suiker in mijn thee. Knap he????
    Nu moet ik dus per maaltijd met 60 koolhydraten doen. Lukt aardig moet ik zeggen. Alléén gisteravond zijn wij gaan uit eten en toen heb ik er niet opgelet. Zat toen thuis voor de gein even te kijken hoeveel "punten" aan koolhydraten had en dat waren er 115 voor die avond hahahaha. Vandaag/morgen en zondag doe ik daar ook niet aan mee want vandaag is mijn zoontje jarig, morgen gaan we naar de efteling en zondag VIEREN we de verjaardag van mijn zoontje. Maandag ga ik er weer opletten. Maar ook niet heel de dag door hoor. Ik schrijf t voor vandaag al wel n beetje op dan heb ik n klein schema'tje. Voor de rest doe ik t gewoon goed!
    Maar dit is niet mijn schuld dat ik n te hoge suikerwaarde ( of was t nu vruchtwater?) had. Het ligt gewoon aan mijn lichaam... die maakt dat aan en niet ik! Dus ik hoef mijn eigen niks te verwijten.. hun moeten t alleen goed in de gaten houden nu!
    Donderdag moet ik weer prikken en dan weer doorgeven aan t ziekenhuis. Ben reuze benieuwd!
     
  4. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    ja heb ons weer gevonden.

    zal zo Nathan op halen bij de gastouder dus geen tijd om te reageren.

    tot vanavond
     
  5. riddle

    riddle Fanatiek lid

    17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nee heb helemaal geen bloed verlies gehad ook geen bruine of wat dan ook, alleen die witte afscheiding en drukkend gevoel in de buik...

    ga eind van het weekend of maandag testen:D
     
  6. riddle

    riddle Fanatiek lid

    17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    wat is het stiiiil!!!
     
  7. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    zeker stil
     
  8. riddle

    riddle Fanatiek lid

    17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    pfff ik moet me zoooo inhouden om niet te gaan testen haha
     
  9. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh allemaal!!

    Dus een hele maand berichtjes is foetsie? Ohjee.. heb ik nog iets bijzonders gemist?

    Ben hier niet meer heel veel te vinden, kom er simpelweg haast niet meer aan toe.. volgens hebben de dagen te weinig uren voor mij...

    Maar alles gaat hier supergoed! Zowel Jamie als Britt hebben het reuze naar hun zin op de grote school en de 'kleine peutergool', ik sta gewoon elke dag versteld wat ze nu weer hebben bijgeleerd, echt helemaal super!

    Met mij gaat het ook goed, druk met werken, de kinderen, (dat ellendige ;)) huishouden, fotografie, sporten!

    Heb vandaag een leuk dagje in de planning. Ga vanmiddag met een vriendin de stad in, even lekker eten, daarna bios, dan ff ergens wat drinken en blijven we daar slapen, gaan we morgen met de trein weer huis! Even lekker helemaal weg! Gezellig!

    Xx
     
  10. riddle

    riddle Fanatiek lid

    17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Das inderdaad een leuke dag Queen...veel plezier!

    En tja wat heb je gemist haha teveel om op te noemen denk ik...

    Tis wel heel rustig hier hoor de laatste tijd, iedereen is erg druk.

    Pff vraag me af wat er met mijn lijf aan de hand is, ik heb steeds meer drukkende pijn van mijn schaambot tot onder mijn navel, ook als ik hoest voel ik die scheutende pijn, kunnen ook mijn darmen zijn want geloof niet dat ik dit heb gehad de vorige zwangerschap....:(
     
  11. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Spannend...! Nog 4 dagen dan 'mag' je testen!! Ben erg benieuwd.. ;)

    Ja, en idd een erg leuke dag voor de boeg! Moet eerst mijn haar doen enzo, zo eerst ff met de kids naar de Hema.. ;)
     
  12. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    en weer lag zp er een tijdje af;) Maar goed alles doet het weer!

    Rid: spannend weer he? Nog 4 dagen wachten zie ik, als je het vol kunt houden;)

    All: vanmorgen naar babypark geweest. plankje voor achter onze kinderwagen gekocht en nog wat dingen. Vanmiddag met Nathan wezen winkelen. Nathan had in de auto een dutje gedaan dus hoefde niet naar bed vanmiddag. Vanavond lekker op tijd;) Haan is vanmiddag/ vanavond weg dus ga zo een soepje maken en Nathan krijgt even makkelijk een potje. Zo'n dag shoppen voel ik wel hoor:) Mijn banden en rug zijn er even klaar mee voor vandaag;)

    Hoe is het verder met iedereen?
     
  13. Elise1982

    Elise1982 Bekend lid

    12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    yoyo en dag kletsen in algemene clubs, dus het gaat een beetje mis vrees ik...
    Maar ik had dus vanochtend 2 dikke strepen op mijn test!!! Ben helemaal blij, maar ook heel spannend allemaal!
     
  14. riddle

    riddle Fanatiek lid

    17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ohhh Elise wat goed zeg!!

    Nou als je hun zie in een van die algemene clubs moet je even zeggen dat we een nieuw topic hebben....

    Ja nog vier dagen, had gisteravond laat getest...hartstikke stom natuurlijk want het is veel te vroeg dus ook hartstikke negatief, nu wil ik graag maandagochtend nog een testje eraan wagen...
     
  15. riddle

    riddle Fanatiek lid

    17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haalllloooooooooo echoooo- echoooo:D
     
  16. miranda200375

    miranda200375 VIP lid

    29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Elise... Hartelijk gefeliciteerd meis! Super zeg!

    Rid... jammer meis maar je weet t he?... GEEN BLOED GEEFT MOED!

    Juffie... leuk dat ook jij dit topic gevonden hebt hahahaha
    Hoe is het met je?

    QB... ja de drukte in huis kan ik me helemaal voorstellen. Je bent toch erg druk met de dagelijkse dingen van die 2 kleine, je werk en ook nog eens je hobby! Geeft niks meis... je laat je af en toe toch nog zien hahahaha

    All... gisteren naar de efteling geweest met Chris en de 4 kinders (vanuit Chris zn werk ging dit). We hadden n superdag met supermooi weer. De kinders hebben hun eigen goed gedragen. Ik had n rolstoel voor mijn eigen maar helaas heeft dat niet veel uitgehaald want merkte s'vonds dat ik er ondanks dat toch nog last van mijn rug had. Maar goed anders was t misschien veel en veel erger geweest vandaag. Ik heb n hele lieve speentje gekocht van de sprookjesboom en n tutdoekje met geitekoppie erop! Zal ff kijken of ik n link kan vinden zometeen. De kids hebben hun eigen vermaakt in t sprookjesbos/ de achtbaan van joris en de draak/ de python/ de piranha/ de droomvlucht/ de villa volta/ de vliegende hollander. We kregen allemaal n pakketje lunch met daarin n broodje, n appel, n muffin en drinken. Niet genoeg maar wel erg attent van t bedrijf! S'avonds liepen we nog even n winkeltje in om leuke kadootje te kopen en daarna kregen we n lopend buffet aangeboden door t bedrijf. We gingen om 19.00 uur t park pas uit en we hebben echt genoten. Ebony was zoooo moe die lag na 10 minuutjes in de auto al te slapen en werd vanmorgen om 7 uur pas wakker. De andere 3 lagen ook vrij vroeg te slapen volgens mij en ik lag op de bank al om 21.00 uur te slapen. Chris zei om kwart over 10: ga je mee naar bed? We zijn te bed gegaan en als blokken in slaap gevallen. Nu staat er weer n drukke dag op t schema want vandaag vieren we de verjaardag van Giuliano. Die was vrijdag jarig maar vieren we dus nu. Strakkies komt de familie en die blijven mee eten dus vanavond om n uur of 8 is t pas rustig hier in huis!
    Maar goed... we hebben prachtig weer en kunnen heerlijk buiten zitten! Dus t wordt n geslaagde dag!

    Tok strakkies
     
  17. miranda200375

    miranda200375 VIP lid

    29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hier is het knuffeldoekje dat ik gekocht heb voor onze nieuwe telgje...

    Knuffeldoekje Geitje Blauw

    En dit is t fopspeentje...

    Fopspeen Geitjes Jongens

    Ik wil die knuffeldoekje nog eentje erbij hebben voor t geval dat ons kleine frutseltje er een verliest!
     
  18. riddle

    riddle Fanatiek lid

    17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Miran...een heeele fijne dag dan toegewenst!!

    En super dat het zo leuk was gisteren;)
     
  19. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    elise: wow wat super zeg! gefeliciteerd!!

    rid: jammer maar is inderdaad nog wel erg vroeg.

    miranda: fijn dat jullie zo genoten hebben. en lieve spulletjes zeg!
     
  20. LindaS

    LindaS VIP lid

    30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola chickens!

    Heb jullie weer gevonden! :D

    Elise; GEFELICITEEEEEERD!!!!!! :) Geniet ervan!

    Rid; Spannend! Ik had ook veel slijmverlies toen ik zwanger was! :D SPANNEND!

    Miran; Had je mijn berichtje in de vorige editie nog gelezen? Over zw-suiker? Mocht je vragen hebben, dan hoor ik het wel!

    QB: Fijn dat de kinders het zo naar hun zin hebben! Leuk he, dat ze zoveel leren! :)

    Juffie; Leuk, babypark! :) Jaja, zolang duurt het niet meer voordat de kleine zich aandient, hihi! :D Leuk hoor!

    Ik ga zo ff lekker in het zonnetje zitten, Liv ligt op bedje! Slapen gaat trouwens heel goed! :) Ze gaat tegenwoordig al kletsend naar bed, wie had dat ooit gedacht! Het was altijd zo'n strijd en nu gaat het zo makkelijk! Wat een verschil! :D

    Hopelijk vanmiddag nog even lekker fietsen met opa en oma! :)

    xx
     

Deel Deze Pagina