Klakken baby

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Liyana89, 4 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liyana89

    Liyana89 Actief lid

    7 feb 2015
    333
    21
    18
    Dames mijn dochter is 9 dagen oud en geef borstvoeding. Ze is afgelopen donderdag gekliefd want ze had verborgen tongriem maar ze doet wel nog steeds klakken tijdens het drinken wanneer gaat dat eigenlijk over misschien heeft iemand tips voor mij
     
  2. Nora001

    Nora001 Bekend lid

    22 jan 2019
    507
    303
    63
    Vrouw
    Mijn zoon deed dat ook heel lang. Volgens mij was het opeens over, ik weet niet meer zo goed wanneer.
     
  3. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.397
    5.494
    113
    Vrouw
    Als het drinken aan de borst nu naar tevredenheid gaat is het niet zo’n punt.
    Gaat het drinken niet snel beter, dan toch weer even je laktatiekundige mee laten kijken.
     
  4. Roty

    Roty Actief lid

    22 apr 2015
    449
    74
    28
    Mijn dochter is aan haar tongriem geholpen toen ze al 6 weken oud was. Relatief oud dus.
    Het heeft ook 6 weken geduurd voordat ze goed ging drinken zonder te klakken . Ik was soms radeloos, dat ik dacht dat ze het nooit zou leren.
    En nu met 15 maanden drinkt ze nog steeds super.
    Mij is toen verteld dat een kindje helemaal een andere zuigtechniek moet aanleren. Ze oefenen de zuigtechniek ook al in de buik van jou, dus het duurt even voordat ze weer goed drinkt. Ook omdat het heel vermoeiend is. Eerst 1 voeding op een dag zonder te klakken, daarna 2 en zo steeds meer. En soms een dag weer alles klakken, bijvoorbeeld als ze heel erg moe is.
    Maar het komt echt goed.
    Hou vol
     

Deel Deze Pagina