Klassikaal cadeau juffen

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door rocketscience, 8 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.163
    3.120
    113
    Vrouw
    Het einde van het schooljaar nadert, ik heb werkelijk geen flauw idee welke ouders/verzorgers er horen bij de kinderen in zoon zijn klas maar toch zou ik het voor de juffen wel leuk vinden als er nog een klassikaal cadeau gegeven wordt namens de ouders.

    Wie heeft er leuke ideeën? Vorig jaar gaven we een vriendenboekje, ingevuld door de kids cadeau, in een pakket met nog wat leuke vakantiespulletjes.
     
  2. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.705
    42.533
    113
    - Zo'n glazen tapkan met munt, citroen en thee erin, kunnen ze zelf ice tea maken
    Leuke zelfgemaakt boeket bloemen erbij?

    Wij maken een doos met theezakjes en kopen er nog een bon bij.
     
  3. Amarens

    Amarens VIP lid

    24 dec 2009
    11.493
    3.765
    113
    Aan mij heb je niks maar ik vind het zn verplichting die best een keer afgeschaft mag worden. Hier geen gezamenlijk cadeau.
     
    Berte, DisneyMama en Felice vinden dit leuk.
  4. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.091
    4.265
    113
    Home
    Cadeau bon kan ze zelf wat uitzoeken
     
  5. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.797
    8.663
    113
    Hier geen moeilijk gedoe. Ze hebben 1 keer geld bij elkaar gedaan en een paraplu met een tekst met juf er op gekocht en een kaartje.

    Vorig jaar hadden we afgesproken om allemaal een bloem en een kaartje te geven. Bloem mocht uit je tuin of bij de winkel, net als het kaartje.

    Een bon van een plaatselijk iets is ook super leuk. Zo kreeg ik een keer van het werk een bon om met zijn 2en een taartje te eten met een kop koffie/thee.
     

Deel Deze Pagina