telkens loslaten.

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door zwangervan4e, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Hoi mijn dochter is bijna een half jaar, toen we we uit de 4 mnd dip heen waren ging het 2 weken goed en nu drinkt mijn dochter zo onrustig, de eerste paar minuten gaat het goed maar daarna last ze telkens los schreeuwd dan en hapt weer aan. En dit kan ze heel lang volhouden. Als ik de andere borst aan ied dan gaat het weer goed en dan na een paar minuten weer het zelfde riedeltje dan geef ik weer de 1e borst maar dit wil ze vaak niet ( weer loslaten ... aanhappen) heb dus wisselden al geprobeerd borstcompressie helpt wel iets maar ook niet geweldig. Waarom doet ze dit? Ze is wel ziek geweest en groeide door diarree slecht mijn productie is omlaag gegaan ( merk ik door kolven) ze moet echt beter gaan groeien nu. Ik weet het ff noet meer. Vaker aanleggen wil ze vaak ook niet omdat ze dan weigerd.

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Heeft ze geen spruw?
    Hierbij zie je dat ook (vaak loslaten).

3. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Er is in haar mondje niets te zien ook ik heb geen klachten die duiden op spruw.

4. happymama

happymama Niet meer actief

Dit is hier al maanden zoen tob er maar mee aan , nu ben ik gister voor t eerst ongesteld geworden en t kolven is ook maar minimaal dus hij zal nu ook wel weinig krijgen denk ik .... Ook denk ik steeds ik stop er mee maar smorgens gaat t zo goed omdat ze lekker vol zitten en dan denk ik weer nee ik ga door hhihi
    T is erg frustrerend eigenlijk en weet ook niet wat ik er mee aan moet
    Hier ook geen spruw dus ik lees ff mee

5. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Heb óók het idee dat ze zo moeilijk doet als de melkstroom minder word, óók komt ze nu 2x per nacht ipv 1 keer ( schade inhalen denk ik) wanneer stopt dit weer? Of wat kan ik er aan.doen???? Heb vandaag een regeldagje geprobeerd maar daar was dochter lief niet blij mee ze weigerd de borst gewoon draait haar hoofd boos weg als ik binnen 3 uur weer probeer aan te leggen, dus ze krijgt wel genoeg dan.lijkt me?

6. happymama

Hier komt hij nu ook 2dagen om 1u en 5 u eerst sliep hij altijd van 8tot 5. Denk dat je daar niks aan moet doen ,gewoon aan toe geven .

7. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Wil óók niets doen aan het niet doorslapen hoor ( vind het ook niet erg) wil gewoon heel graag dat ze weer goed gaat drinken. Staat er idd heel raar haha. Vannacht was trouwens maar 1x hoor.

8. happymama

Ik zou ook wel willen dat hij normaal dronk , smorend gaat t goed dan zit ik nog vol hihi maar daarna is t klote . Dus weet ook niet hoe ik t op kan lossen

9. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Hier is het s morgens ook goed en s avonds ook wel masr dat is meer omdat ze dan moe is. gefeliciteerd trouwens met je zoon een half jaar hoera!

10. happymama

Deel Deze Pagina