Beste mama's, Een paar weken terug heb ik voor mijn dochter het jazzley t shirt ss jurkje van Z8 gekocht met de terrance legging ( beide op site te zien heb ff geen foto ) was bij elkaar rond de 43 euro kwijt dus je zou zeggen kwaliteit...niks is minder waar heb het jurkje in een bh zakje op 30 graden gewassen en niet in de droger gedaan.. mijn dochter zat lekker te spelen en op de een of andere manier is het stoffe kettinkje wat aan het jurkje genaaid was los geraakt en madam had het zo over haar hoofdje gedaan resultaat super strak om haar nek!! had het maar 1x gewassen!!! De legging nog helemaal niet gewassen en die zelfde dag zie ik mn dochter lopen met een klein strikje in haar handje.. juist van de legging! Ik naar de winkel terug.. volgens de vrkoopster heb Ik het verkeerd gewassen??!! Pff nee voor mij geen Z8 meer ookal is het schattig.. Dus mama's let aub op!
Als je Z8 een mailtje sturen zullen ze dit zeker goed oplossen. Had zelf problemen met een vestje wat ik in de uitverkoop had gekocht en als drie maanden werd gedragen, kreeg bijna het volledig bedrag terug als tegoedcode. Gewoon even foto's mee sturen en mailen dat de winkel je niet wilt helpen. Mijn kids dragen met veel plezier Z8 kleding(wel enkel uitverkoop ) en heb er tot nu toe pas 1 x iets mee gehad.
:xIk snap helemaal wat je bedoeld. Kwaliteit van z8 is zwaar achteruit gegaan. Kleding wat er al verwassen en vaal uit ziet als je het binnen krijgt en alleen maar lelijker word na het wassen... Knoopjes etc vallen ook snel er af.. En mijn dochter is echt super rustig met spelen. Voor mij geen z8 meer
Hier geen problemen met z8..... Inderdaad even met z8 rechtstreeks contact zoeken, die willen klachten vaak wel netjes afhandelen. Winkels doen wel een moeilijker dan nodig!
Herkenbaar. Ik koop nu echt niks meer van Z8 en over de klantenservice ben ik ook niet over te spreken. Had een borgvestje voor mijn dochter gekocht(volle pond 49.95 Euro). Borgvestje gewassen zoals in het label staat, maar de rits is kapot gegaan. Hun gemaild, maar dat was een kwestie van dikke pech. Heb geen tegoedbon gekregen of een vervangend jasje. Een aantal weken later heb ik dit merk een tweede kans gegeven en een schattig jurkje voor haar gekocht met aan de onderkant een sterrenpatroon. 1 keer gewassen en alle sterren doorgelopen. Terug naar de winkel, kreeg toen een nieuw jurkje mee. Maar opnieuw waren de sterren doorgelopen. Dit blijkt een productiefout te zijn, want de winkel heeft alle jurkjes moeten terugsturen. Z8 zal nooit op haar website/Facebook zetten dat er een probleem met dit jurkje is. Slechte zaak!
Hier ook regelmatig wat van Z8, het ziet er gewoon leuk uit. Maar echt kwaliteit is het niet. Laatst had ik een jasje, die was al met korting omdat er waarschijnlijk veel commentaar op was omdat het niet netjes afgewerkt was. Ik heb het jasje toch gekocht en er zitten idd allemaal losse draadjes enzo aan. Heb deze zelf even onder handen genomen. Maar ik zou er ook niet bij laten zitten hoor, het is best prijzig en dan mag je eigenlijk best verwachten dat het netjes en stevig in elkaar zit!!
Mijn zus heeft ook Z8 kleertjes voor haar kindjes en telkens bij deze kleertjes komen er gaatjes in of er is wat anders aan de hand. Echte kwaliteit is het volgens mij ook niet. Wel zonde want zo goedkoop zijn ze niet.