Kleding

Discussie in 'Babykleding jongen' gestart door Boysmummy, 28 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boysmummy

    Boysmummy Niet meer actief

    Gewoon uit nieuwsgierigheid shoppen jullie veel voor je kind/ kinderen ?

    Het is echt verleidelijk veel te kopen. Maar het is allemaal zo relatief kort.
    Dat ik me soms moet inhouden .

    Mijn zoon is pas 2. Ik kan veel lenen van familie. Krijg van een vriendin.
    Maar haar zoon is 5 jaar ouder dus hou dat meer voor oude kleding.

    Mijn zoon draagt nog kleding wat hij op kraamvisite kreeg (laatste 3 setjes nu) 86 ofzo.

    En koop op marktplaats vind dat ook erg aantrekkelijk om iets nieuws of zgan te scoren voor relatief weinig geld.

    2e is weer een jongen dus hoop veel door te schuiven.

    Ik was ook regelmatig... en erg graag dus heb ook weer niet teveel nodig.
    Vind t echt jammer als er veel kleding opgedragen blijft hangen met de kaartjes er nog aan


    Ivm corona en zwangerschap nauwelijks in winkels geweest maar het is wel verleidelijk om veel te kopen in bijv een uitverkoop of op marktplaats.

    Bess Noppies Z8 Feetje Dirkje Tumble n Dry Noeser.... het is vaak allemaal zo leuk.

    Vind Zeeman ook wel fijne goede skin broek hebben.
    En Wibra de betere rompers (veel stretch in )

    Als je wat creatief bent hoeft t allemaal niet zo duur te zijn. Zeker als je dingen kunt doorgeven.

    Tot nu toe slijt mijn zoontje ook nog weinig kleding en broeken. Is dat pas vanaf de kleuterschool? Als ze in bomen gaan klimmen enz ?

    Heb nu 50/56 gewassen in de kast liggen voor de nieuwe baby.
    62 ligt ook klaar.

    68 zit in een tas op zolder.
    74 apart in een tas en dan maat 80 tm 92 (Maar daar zit mijn 2 jarige nu nog deels in )..

    Kopen jullie bijv voor een 2e of 3e of 4e jongen nog veel bij ?

    Ik voor 2e baby nu best nog wat. Want eerste zoon zomer baby veel wit mint grijs en lag snel in romper deze is een herfst baby dus wat meer setjes/ vestjes en kleuren zwart oker geel.
     

Deel Deze Pagina