Kledingmerk Paprika (grote maten)

Discussie in 'De lounge' gestart door Rosao, 2 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.815
    1.271
    113
    Hoi,

    Even benieuwd: hoe vinden jullie het kledingmerk paprika? Er zit bij ons nu een nieuwe winkel van in de stad, dus vroeg dat me even af :)

    hoe valt de kleding?

    groetjes
     
  2. Kaboutermeis

    Kaboutermeis Fanatiek lid

    16 apr 2013
    4.184
    0
    0
    Half mijn kleerkast is afkomstig van Paprika :).
    Mij bevalt het dus wel.

    Ga dus es kijken. Je hoeft niet persé te kopen.
     
  3. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.043
    10.284
    113
    Ik vind het ook een super winkel. Krijg ook veel complimenten over de kleding. Ze hebben ook redelijk apart spul, heel vrouwelijk en niet het standaard "dikke vrouwen"-spul, wat vaak snel vormeloos of onopvallend is. Ik kleed mij graag netjes en vrouwelijk en kan er goed terecht.
     
  4. MotherMary

    MotherMary Fanatiek lid

    10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Ik heb superfijne broeken van Paprika! Blijven ook mooi, goeie pasvorm. Vind niet alles mooi, sommige dingen zijn me te 'zweverig', maar ze hebben ook veel moois. En inderdaad, niet de standaard hobbezakken die je overal vindt voor grote maten. Moeite van het kijken waard. Trouwens, voor grote maten in Zizzi ook mooi. Modieus en betaalbaar. Er zit iig een Zizzi winkel in Amersfoort, maar ik geloof dat ze ook gingen uitbreiden in nl.
     
  5. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.815
    1.271
    113
    Ben vandaag langs geweest bij paprika :) Erg goed geslaagd! 2 jurkjes, een legging, een broek en een topje. En nog wat in de uitverkoop ook. Is wel eens leuk om weer eens iets anders te hebben. MS en miss etam is ook steeds zo hetzelfde.
     

Deel Deze Pagina