kleertjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door b-tje, 23 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    Ik heb een tip voor mensen die nog kleertjes moeten kopen of naar een maatje groter gaan :) Koop geen vestjes enzo je kleintje ligt nog zoveel in bed dat het te warm is ik heb allerlei dingen gekocht wat ie bijna nooit aan heeft gehad(lag ie wel altijd in wiegje/ledikantje te slapen
    Zonde van je geld ik wou dat ik dat eerder wist,misschien hebben jullie iets met deze tip ;)
     
  2. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    ik heb juist altijd heel veel gebruik gemaakt van vestjes ed. Ik gebruikte ze alleen vaak om naar buiten te gaan, want je kleintje wordt toch vaak heerlijk dik ingepakt in zijn/haar maxicosi of kinderwagen. Voor thuis had ik vaak alleen een makkelijk broekje met een shirtje met romper eronder.
    Dus zo zie je maar weer, wat de 1 handig vind, vind de ander helemaal niet zo handig. Vond het wel grappig dat ik dit las, want ik heb juist veel vestjes ed weer gekocht voor de kleine op komst ;) Omdat ik het wel erg makkelijk vond!

    Liefs Carry
     
  3. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Oei, gelukkig! IK heb namelijk een berg lieve vestjes gekocht, zo lief. leek me ook handig omdat zoeits snel uitkan als het te warm is en aankan wanneer het kouder is.
     

Deel Deze Pagina