Kleine kaartjes online laten drukken, waar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BeebieBeeb, 15 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hallo,

    Is er hier iemand die een site weet waar ik (het liefst erg goedkoop, maar wel met snelle verzending :D) kleine kaartjes kan bestellen om af te laten drukken?
    Ik wil namelijk bij mijn geboortekaartjes een klein kaartje doen, met daarop een aankondiging voor een kraamfeestje. De site waar ik mijn geboortekaartjes wil bestellen, heeft dit niet.

    Het hoeft geen kaartje met allerlei poespas erop te worden, maar ik wil wel een net en stevig kaartje met wat tekst. (Zelf wat op een a4tje printen vind ik dan weer net niet...)
    Ik wil een enkel kaartje, niet dubbel. Ook geen gaatje erin, want het komt nergens aan te hangen. Het liefst ook binnen een dag of 2 dagen thuis bezorgd.
    Het geboortekaartje is 14/14 cm., het extra kaartje wil ik wel een heel stuk kleiner.

    Ik wil er niet te veel geld aan uitgeven, aangezien ik ook al de kosten van de `echte` kaartjes heb, alleen daar past de tekst voor het kraamfeest niet op, en die uitnodiging is ook niet voor iedereen die een geboortekaartje krijgt.


    Iemand een idee? Thanks! :)
     
  2. Nandanovember

    Nandanovember Fanatiek lid

    2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    kaartje2go.nl
     
  3. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen

    Daar heb ik idd een geboortekaartje gevonden, maar daar kun je dus niet een klein kaartje bij bestellen. Heb ze ook al gemaild met die vraag, maar helaas.
     
  4. MBNN

    MBNN Actief lid

    26 okt 2013
    267
    5
    18
    Misschien aan rare suggestie, maar zou je niet zelf karton in het wit of een kleurtje (net wat je wilt) kunnen kopen en daar de tekst die je wilt op printen. Daarna zelf met een papiersnijder er nette kaartjes van te maken. Ik denk namelijk dat ik dit zelf doe om hele kleine kerstkaartjes bij mijn geboortekaartjes te doen. Anders moet ik in waarschijnlijk twee weken tijd, twee kaartjes gaan versturen. Ik vind het op gewoon papier printen ook niets, vandaar deze optie. Nou succes in ieder geval met een oplossing zoeken!
     
  5. Jessi79

    Jessi79 Fanatiek lid

    4 jan 2012
    4.564
    2.417
    113
    Misschien een visitekaartje, van Vistaprint ofzo?
     
  6. Palace

    Palace Actief lid

    4 mrt 2013
    178
    1
    0
  7. anjak

    anjak Actief lid

    13 mrt 2014
    219
    0
    0
    Freelance Fotograaf/Grafisch vormgever bij eigen s
    Groningen
    Voor echt zoiets kleins en simpels zou ik toch zelf kiezen om zelf te printen. Gewoon bij een winkel met kantoorartikelen of hobby zaak kijken voor een mooie en dikkere papiersoort .
    Dan ben je al een heel eind 😊
    Of.. maar dat is alleen misschien interessant bij grotere oplagen.. het laten drukken op een enkelzijdig visitekaartje.
    Maar ik zou als het toch om alleen tekst gaat voor zelf printen op mooi papier kiezen! En dan gaan snijden!
     
  8. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik heb wel gedacht om het zelf te printen idd, maar ik heb er zo'n 110/120 nodig, en vond dat toch wel wat veel...

    Ik heb ook gekeken voor visitekaartjes, maar vaak gaat dat niet per stuk en dus lastig met de hoeveelheid... Bij vistaprint kan je er namelijk 100 bestellen of anders weer een heel stuk meer, bijv. 150 ofzo en dat vind ik zonde...

    Ik zal ook eens bij de hema zoeken..
    Heb nu wel een andere site, daar zijn ze 48 cent per stuk. Toch gauw 50eu.. Misschien toch maar over zelf printen denken :D
     
  9. BabyLovin

    BabyLovin Actief lid

    2 aug 2014
    118
    1
    18
    Den Haag
    Bij drukwerkdeal kan je kleine vierkantje kaartjes laten drukken, leuk bij het grote kaartje! Ze zijn dan 10x10 en je betaalt incl btw voor 150 stuks €25,59 als je het op mooi dik papier laat drukken. Bezorging is binnen drie werkdagen of extra betalen voor next day delivery.

    Je houdt er wel wat over, inderdaad zonde, maar het is een hele fijne drukkerij (veel fijner dan vistaprint!) met mooi drukwerk en ik vind het niet duur. Misschien toch de moeite waard om even naar te kijken?

    Wel een heel leuk idee, die kleine kaartjes erbij, die ga ik onthouden!
     
  10. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Thnx babylovin! Toch weer de helft goedkoper dan wat ik had gevonden... Ik ga eens kijken of dat wat is!

    Als er nog andere suggesties zijn hoor ik dat graag!
     
  11. mamsam

    mamsam Bekend lid

    25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom | crealien

    heeft voor ons trouwen ook de bedank kaartjes erbij gedrukt en voor mijn vriendin een afwijkende maat geboortekaartje. zo goed als alles is mogelijk bij haar!
     

Deel Deze Pagina