Kleine schaamlippen anders na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Nelois, 26 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelois

    Nelois Lid

    6 feb 2021
    14
    2
    3
    Vrouw
    Dag allemaal
    Ik vraag me af of er nog vrouwen zijn bij wie hun kleine schaamlippen er heel anders uitzien of eerder anders “staan” dan voor de bevalling... Ik ben 11 weken geleden bevallen van mijn tweede kindje en mijn kleine schaamlippen staan veel meer open dan voordien... Heel gek vind ik dat. Ik vraag me af of ze nog terug naar hun normale positie kunnen trekken (en dus meer sluiten)? Iemand dit ook meegemaakt of een gelijkaardige ervaring? Dankjewel!
     
  2. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.985
    5.817
    113
    Nooit op gelet eigenlijk.. Nou weet ik wel dat het er niet meer uitziet als voorheen, heb een knip en een scheur gehad die niet helemaal netjes zijn geheeld. Maar ik vind het eigenlijk niet zo belangrijk hoe het er daar uit ziet. Het functioneert verder allemaal nog prima, dat vind ik het belangrijkst. ;)
     
  3. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    Ja, bij mij is dit tot ongeveer een jaar na de bevalling (zo lang als ik borstvoeding heb gegeven) ook het geval geweest! Echt exact zoals je het omschrijft: mijn binnenste schaamlippen stonden open, en dan niet zoals een bloem opengaat, maar echt alsof ze ergens omheen bogen :roflmao: Nu ziet het er weer uit als vanouds. Ik schuif het altijd op de druk die de laatste weken van de zwangerschap en tijdens de bevalling op mijn vagina heeft gestaan, want ik ben tijdens mijn bevalling niet uitgescheurd of ingeknipt, dus er is niets daadwerkelijk kapotgegaan daarbeneden. En dat blijkt nu dus ook, want zoals gezegd is alles weer bij het oude. Komt bij jou ook vast goed!
     

Deel Deze Pagina